כיבד טרמפיסטית בג'וינט שעשה לה רע ונעצר על הדחת קטינה לסם

חייל משוחרר (21) מבאר שבע, היה עצור במהלך סוף השבוע לאחר שבמהלך נסיעה בה לקח טרמפיסטיות, "כיבד" את אחת הבנות בת 16 בג'וינט שעשה לה רע
ציון חן |

חייל משוחרר (21) מבאר שבע, פינה את הקטינה אל המוקד הרפואי הקרוב באופקים, שם הצוות הזעיק את המשטרה שהגיעה למרכז הרפואי. בבדיקת רכבו נמצאו הג'וינט וגראס נוסף. הבחור הודה בפני השוטרים במיוחס לו, והוא נעצר במקום.

"מדובר במקרה חמור מאוד", ציינה שופטת השלום הבכירה בבאר שבע, שוש שטרית, "בחור צעיר נוהג ברכב בשעת בוקר מוקדמת, אוסף לרכבו שלוש קטינות, ותוך כדי נסיעה מחוץ לעיר מעשן ברכב סמים – ג'וינט, ומציע לקטינות להצטרף אליו ולעשן סמים, והכל בתוך הרכב ובזמן הנסיעה. מתוך שלוש הקטינות, אחת מהן נעתרה, ומייד לאחר מכן חשה ברע במובן זה שהחלו רעידות בגופה, לחץ בחזה ודופק מהיר. היא פונתה ע"י הנהג והקטינות הנוספות שהיו ברכב, למוקד הרפואי".

המשטרה הביאה את הנהג לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, תוך שהיא מייחסת לו ביצוע עבירות של הדחת קטינה לסם, החזקת סמים ועוד, וביקשה את השארתו במעצר לעוד ארבעה ימים.
אמו של הנהג הצעיר שהיא מורה בתיכון בבאר שבע "הביעה את כעסה על התנהגותו המטופשת של בנה", כדברי סניגורו בבית המשפט. מדובר בצעיר, ללא עבר פלילי שלקח אחריות והודה בכל, אך את בית המשפט זה לא הרשים והשופטת דחתה את הבקשה לשחרר אותו למעצר בית.

"אין מקום בשלב זה לבחון חלופת מעצר", קבעה השופטת, והשאירה את הבחור כלוא לעוד שלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות