עוה"ד נעצרה לאחר שהעבירה סמים ללקוח שלה בכלא

שתי חבילות המכילות סמים במשקל 56.4 גרם הועברו הבוקר לעבריין הכלוא בבית כלא רימונים באמצעות עורכת דינו שהעבירה לו את הסמים במהלך ביקור של מפגש עו"ד-לקוח
ציון חן |
צילום - דוברות שב״ס

בתום פעילות סמויה שהתנהלה במשך מספר שבועות, עצרו בלשי יחידת ׳דרור׳ של שירות בתי הסוהר, את עורכת הדין ואת הקוח שלה בתום הביקור שערכה אצלו בכלא.

החקירה התאפשרה בזכות מידע מודיעיני שהתקבל בשב"ס, ובמהלך הפעילות בוצע מעקב סמוי במסוף הביקורים של בית סוהר ׳רימונים׳, אחר עורכת דין שהגיעה לבקר את האסיר, חייל בארגון פשע מוכר מהמגזר ערבי.

בשב"ס טוענים כי עורכת הדין העבירה את חבילות הסמים לאסיר, וזה הסליק אותם בבגדיו. בתום הביקור, נקרא האסיר לביצוע חיפוש גופני, הוא התרעם על כך בפני הסוהרים ובלשי יחידת 'דרור', וניסה להתנגד לחיפוש, אך הסוהרים השתלטו עליו, ומצאו על גופו שתי החבילות. עורכת הדין והאסיר נעצרו במקום והובאו להמשך טיפול חקירות משטרה בתחנת ׳שדות׳.

משב"ס נמסר כי ישנם נסיונות החדרת סמים ואמצעים אסורים לאסירים בדרכים מתוחכמות בניסיון להערים על סוהרי שב״ס. קציני המודיעין, בלשי יחידת ׳דרור׳ וסוהרי שב״ס ימשיכו לבצע פעולות מעקב וסיכול, בגלוי ובאופן סמוי למניעת פשיעה בבתי הסוהר ולשמירה על ביטחונם האישי של תושבי מדינת ישראל.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות