אישום: תושב הדרום חטף מנכ"ל חברה ואיים עליו ברצח לאחר שהפסיק את עבודתו

פרקליטות מחוז דרום הגישה לביהמ"ש, כתב אישום נגד סארי סולב, בן 25 מדימונה, על ביצוע עבירות של חטיפה לשם רצח, סחיטה בכח ובאיומים, החזקת סכין והדחה בחקירה
אייל חן |

סולב חטף מנכ"ל של חברה שהפסיק את עבודת פועליו במפעל שלו.

על פי כתב האישום, המתלונן, שימש כמנכ"ל בחברת המחזיקה מפעל מתכות בדימונה ואילו סולב, במשך מספר שנים שימש כקבלן כוח אדם המספק למפעל של המתלונן עובדי תחזוקה וקיבל ממנו בין 75-80 שקלים לשעה עבור כל עובד. על רקע אי שביעות רצונו של מנכ"ל החברה, מהתנהלותו של סולב במסגרת עבודתו כקבלן משנה במפעל, הודיע לו המנכ"ל כי הוא מפסיק לאלתר את העסקתו של סולב כקבלן המשנה, וביקש ממנו לעזוב את שטח המפעל יחד עם כל עובדיו.

בעקבות הפסקת העבודה הפתאומית, סולב קשר עם אחרים שזהותם ומספרם המדויק אינם ידועים, לחטוף את המנכ"ל ולסחוט אותו באיומים ובכוח במטרה לאלץ אותו לחדש את העסקתו כקבלן משנה במפעל. סולב הצטייד בסכין, כיסויי פנים וחפצים דמוי אקדח ורובה ובתום יום העבודה כאשר המנכ"ל יצא מהמפעל סולב יחד עם אחרים, נסע אחריו ברכב, הבהב לו לעצור והמנכ"ל שחשב כי מדובר במשטרת התנועה עצר את ריכבו. לאחר שזה נעצר ירדו הנאשם וחבריו מהרכב כשהם רעולי פנים ומצוידים בכלי נשק, איימו על המתלונן בנשק דרוך, הצמידו סכין לצווארו, סטרו לו והנחו אותו לנסוע לשביל עפר עד שנעצר בעומק השטח.

בכל אותו הזמן המנכ"ל החל לבכות ולהתחנן על חייו ואמר לחוטפים כי: "עוד שניה הוא אבא", אך סולב דרש ממנו לשתוק ואמר לו "אף אחד לא ימצא אותנו פה". בעודם יושבים ברכב המנכ"ל ביקש סליחה מסולב והתחנן שיפסיק את מעשיו. בתגובה סולב ענה לו: "יא בן זונה אתה פגעת לי בכבוד, אתה תגיד לי לצאת מהשטח, אני אזיין אותך, אני אבו סולב לנו יש כבוד", בנוסף הוא היכה אותו בחזהו ולאחר מכן הורה לו לצאת מהרכב וכאשר יצא המשיך לאיים עליו ואמר לו תוך כדי שהוא סוטר לו: היום אני שוחט אותך.

השיא היה כאשר העמידו את המנכ"ל על ברכיו ואחד מהאנשים דרך את הרובה ודרש מהמנכ"ל לפתוח את פיו וזה בתגובה צעק לנאשם "סארי סארי תעצור". בשלב זה הוחזר המנכ"ל לרכב ואמר לו שאם הוא יספר על מה שקרה הוא "ישחט אותו" ואז הודיע לו שממחר בבוקר יעבדו במפעל חמישה פועלים במקום שלושה עד כה והוא ישלם להם 120 שקלים לשעה. ואכן המנכ"ל החזיר את הפועלים לעבודה ואחרי מספר שבועות דרש 340 אלף שקלים. או אז המנכ"ל הודיע לו שלא יחזיר את פועליו ולמרות האיומים הוא פנה למשטרה והתלונן.

כעת מבקשת הפרקליטות לעצור את סולב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות