השוטרים הופתעו כיצד המריחואנה עברה חיול והתגייסה לצהל

שוטרי משמר הגבול תפסו בשטחי אש של צהל בדרום חממת קנאביס מוסלקת, בנוסף בביר הדאג' נתפסו בתוך ארגזי תחמושת 62 'פלטות' חשיש במשקל של כ-6 ק"ג.
אייל חן |

זה כבר הפך לסוג של שגרה אחת לזמן חושפים במשטרה את חממות הקנאביס שנשתלות בשטחי אש של צהל וכן בשדות גידולים תמימים מתוך הבנה כי כוחות משטרה לא יצליחו לאתר ולחשוף את חממות הסם. במשטרה הבינו כי מדובר בתופעה של ממש ולכן הוחלט במשמר הגבול לפתח מודל לחימה בנסיון לאתר ולהשמיד את גידולי השדה הלא חוקיים בשטחי האש ובשטחים החלקאיים של הנגב. על פי נמשטרה כוחות מג"ב וכוחות של המחוז הדרומי במשטרה פועלים מדי יום על מנת לאתר את חממות הסם רק בסוף השבוע שעבר נתפסו בשטח אש של צהל חממת ענק שהוסתרה בתוך מערה.

הבוקר, שוטרי ומתנדבי מג"ב יחד עם כוחות משטרה נוספים, ביצעו פעילות בשטחים החקלאיים ובשטחי האש שבאזור רמת נגב.

במוקד הראשון, בסמוך לשטחי אש שבהם מתאמנים כוחות צבאיים אותרה חממה מוסלקת לגידול קנאביס ובתוכה כ-50 שתילים גדולים, החממה הושמדה במקום באמצעות שריפה מפוקחת.

במוקד השני, בשטחים הסמוכים לביר הדאג', השוטרים בסיוע כלבן משטרתי תפסו 2 ארגזי תחמושת מלאים ב-62 'פלטות' חשיש במשקל של כ- 6 ק"ג ו-200 גרם, בנוסף נתפסה שקית מלאה בקנאביס במשקל של כ- 650 גרם. הממצאים הועברו לחקירה במעבדות הזיהוי הפלילי בין היתר ינסו במשטרה להפיק דגימות פורנזיות כדי להגיע למי שהחזיקו והניחו את הסמים במקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות