תקף את בת זוגו וביים יחד איתה הודעה כוזבת כי אלמונים פרצו לביתם ושדדו אותם באלימות קשה

שוטרי מרחב לכיש הוזעקו לדירה בה ארע ״שוד אלים״, גילו תוך דקות כי מדובר על פי החשד בבדיה של המודיע שנועדה להסוות לכאורה את האלימות אותה נוקט כלפי בת זוגו
נעמה כהן |

החשוד נעצר לחקירה ונכלא. מעצרו הוארך בבית המשפט.

שוטרי הסיור הוזעקו בבוקרו של יום שישי אל דירה בעיר אשקלון בעקבות דיווח אודות פורצים רעולי פנים שנכנסו לדירתם של זוג צעיר בשנות ה-20 לחייהם. עוד סיפר המודיע כי הפורצים היכו אותו ואת בת זוגו, גנבו סכום של אלפי שקלים מאחת המגירות בבית ולאחר מכן נמלטו לכיוון המרינה באשקלון.

שוטרי הסיור גילו מייד סטירות מהדיווח החלו בתשאול מהיר בזירת האירוע ובדיקת גרסאותיהם של הנוכחים וזאת העלתה חשד כי מדובר בסיפור בדוי שנועד להסתיר את מעשיו האלימים של הבחור החשוד עצמו, כלפי בת זוגו. הוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ואילו בת זוגו פונתה לטיפול רפואי בבית החולים ברזילי בעקבות חבלות מרובות על גופה.

הגבר נחקר במהלך סוף השבוע ובתום חקירתו הוא הובא בפני בית המשפט השלום שם הוארך מעצרו עד מחר. במשטרה חוקרים האם הבחורה סבלה מאלימות ממושכת מצד בן זוגה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות