סופר מרקט של סמים נמצאו בביתו של צעיר ממושב אביחיל שליד נתניה

הסמים פוזרו בכל חלקי הבית כולל האסלה בה הוסתרו חלק ממנות הסם. במקרה אחר איתרו השוטרים מעבדה לגידול מריחואנה בה נמצאו לא פחות מ287 שתילי מריחואנה
אייל חן |

לפני מספר ימים הגיע למשטרה מידע מודעיני ובעקבות כך בוצעה פעילות מבצעית ממוקדת של המשטרה נגד עבירות הסמים, השוטרים בליווי כלב סמים של יחידת הכלבנים של המשטרה הגיעו לחיפוש בדירה ברחוב בן צבי במושב אביחיל.

קרדיט צילום-דוברות המשטרה

במהלך החיפוש נמצאו סמים במקומות שונים בדירה ובמשקל כולל של כ-7 ק"ג. חלק מהסמים שנתפסו היו מחולקים לשקיות וחלקם נתפסו בתוך אסלת השירותים בבית ועלה החשד כי אחד מהנוכחים בדירה ניסה להעלים אותם כשהבחין בשוטרים מכתרים את הבית רגע לפני שנכנסו. בדירה נמצאו טלפונים ניידים והם נשלחו לבדיקה כדי למפות את ההתקשרויות שבוצעו דרכם.

קרדיט צילום-דוברות המשטרה

בסיום החיפוש נעצר חשוד, בן 27 מאביחיל והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. שניים נוספים שהיו בבית עוכבו לתחנת המשטרה ושוחררו בתום חקירתם.
מעצרו של החשוד הוארך עד היום. והיום הוא יובא לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום במשטרה מתכוונים לבדוק אם הוא סיפק סמים ולמי בטרם יגובש נגדו כתב אישום.

במקרה השני שוטרי משטרת מרחב שרון עצרו 2 חשודים מאזור המרכז שהחזיקו עפ"י החשד מעבדת סמים בדירה בפתח תקוה גם במקרה זה מידע מודעיני שהגיע למשטרה איפשר את הפעילות נמשטרתית. השוטרים הגיעו לחיפוש בדירה ברחוב חפץ מרדכי בפתח תקווה במהלך החיפוש בדירה התגלתה מעבדת סמים מסוג קנאביס ובה כ-287 שתילי סם קנאביס במשקל כולל של כ-27 ק"ג.

קרדיט צילום-דוברות המשטרה

על פי המשטרה במהלך החיפוש נמצא גם ציוד רב לגידול הסמים שכלל בין היתר: עשרות שנאים, 3 מזגנים, עשרות נורות ובתי נורות, מפוחים, פילטרים ואדניות פלסטיק.
בתום החיפוש נעצרו 2 חשודים צעיר בן 21 מרמת גן ותושב פתח תקווה בן 33. הם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרם הוארך תחילה ב-5 ימים.
ואתמול הם הובאו בפעם השניה לבית המשפט במהלך הדיון אתמול שוחרר אחד החשודים בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. מעצרו של החשוד הנוסף הוארך ב-3 ימים נוספים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות