נעצרו בעל ואישה אשר תקפו ושדדו לפני חודש קשישה בת 71

על פי החשד, הזוג בני ה 40 ו26 תקפו במכות את האישה בת ה 71 לאחר שהגיעה לביתה. הם שדדו ממנה רכוש רב וכן את כלי הרכב שלה ונמלטו
אייל חן |

מהחקירה אשר מתנהלת במשטרת מרחב השרון עולה כי לפני כחודש התקבל במשטרת מחוז המרכז דיווח על שוד קשישה ברחוב שלונסקי בכפר סבא. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בקשישה בת 71 כשהיא חבולה והמומה. היא סיפרה לשוטרים כי הותקפה ונשדדה. ומבדיקה ראשונית התברר כי כשנכנסה לביתה, הפתיעה 2 חשודים שפרצו לדירה זמן קצר קודם לכן. משהבחינו בה, החשודים אחזו בה בחוזקה ותוך שימוש בכוח שדדו את רכבה של הקשישה, כסף מזומן ותכשיטים.

מתלונתה של הקשישה עלה כי באותו ערב, חזרה מביקור של בעלה שהיה מאושפז בבית החולים מאיר וכשנכנסה בגפה לדירה, הבחינה בשני החשודים שכאמור התעשתו במהירות והחלו בתקיפת בעלת הבית.
בשל חומרת המעשה ניתנה במשטרת מרחב שרון תיעדוף ליקירה וצוות חוקרים גדול עסק בה תוך שימוש במיטב האמצעים טכנולוגיים העומדים לרשות המשטרה ובכלל זה הפעלת מערך הסיגנט של המשטרה. בסופו עלה שמם של השניים הבעל בן 40 ואישתו בת 26 כמי שביצעו על פי החשד את השוד. בעקבות כך נערכה אמש פעילות מבצעית ובלשי המשטרה ביחד עם כוחות מיוחדים נכנסו לקלקיליה ועצרו את החשוד ואשתו.

החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא במהלך היום יובאו לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות