השוטרים באו לאסוף רכב גנוב וברחו ממטר האבנים

מבוכה למשטרה: אם צריכים עוד הוכחה ששוטרי המחוז הדרומי לא מצליחים להרתיע את הגורמים העבריינים במגזר הבדואי בדרום ושישראל איבדה בפועל בשנים האחרונות את הריבונות בחלק מהכפרים והישובים בפזורה הבדואית בדרום בא הסיפור הזה הבוקר: ניידת משטרה שהגיעה לאסוף כלי רכב גנוב שאותר חונה בשטח בשליטת שבט בדואי בפזורה הותקפה באבנים, והשוטרים נאלצו להימלט מהמקום ללא כלי הרכב הגנוב.
יעל חן |

תחילת הסיפור בלילה שבין שישי לשבת אז נגנב כלי רכב של מחלקת התברואה של המועצה האזורית שער הנגב, ובו ציוד הדברה יקר. על פי חקירת המשטרה במהלך הלילה הגיעו אלמונים למקום שבו חנה כלי הרכב במכללת "ספיר", חתכו את הגדר ונסעו מהמקום עם כלי. רכב של המועצה.

למחרת בבוקר החלה המשטרה בחקירה וכלי הרכב זוהה באמצעות מכשיר האיתורן שלו. המיקום הצביע על שטח שבבעלות אחד השבטים הבדואים המוכרים צוות שוטרים נשלח למקום, איתר הרכב ועמד לקחת אותו בחזרה, אלא שאז הבחינו בכך כמה בני השבט והחלו ליידות אבנים עליהם ועל הניידת שלהם. תוך דקות הצטרפו למשליכים עוד ועוד מתפרעים, והשוטרים נסוגו תחת מטר אבנים. אחד מתושבי המקום נכנס לרכב התברואה ונמלט מהמקום. עד כה הוא לא אותר בפעם השנייה.

ממשטרת המחוז הדרומי נמסר בתגובה: "השוטרים חתרו למגע וניהלו מרדף רגלי אחר חשודים במעשה. בשלב מסוים יידו לעברם אבנים והשוטרים נאלצו להתמגן ולטפל באירוע הפרת הסדר, זאת לאחר שהרכב החשוד כגנוב לא היה ניתן להנעה בשטח".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות