תלמידה קיבלה פיצוי של 140 אלף שקלים לאחר שנפגעה בתאונת אופנים בגן ציבורי

תלמידת בית ספר, שרכבה בשעות הערב על אופניים בגן ציבורי, התנגשה בקיר תומך ונפצעה. אחרי התביעה, אותה הגישה עו"ד שלהבת רובין, קיבלה התלמידה בהסדר פיצויים מחברת הביטוח של הרשות המקומית בסכום של 140 אלף שקלים
מעיין לביא |

הילדה יצאה מביתה וליוותה שתי חברות. לאחר שנפרדה מחברותיה היא רכבה על אופניה בדרך חזרה לכיוון ביתה בתוך הגן הציבורי. היא רכבה בכבש המוביל לשביל היציאה, אולם עקב החשכה לא ניתן היה להבחין בקיר התומך. עת שהבחינה התובעת בקיר התומך, ניסתה לבלום את אופניה, אולם מאחר והיו חול ועלים על שביל הנסיעה, לא הצליחה לבלום את אופניה, נתקלה בקיר התומך ונפגעה.

למחרת התאונה פנתה הילדה לקופ"ח, שם נמצאו נפיחות ושיפשופים בגפיים ובפנים. התובעת קיבלת זריקת טטנוס והופנתה לרופא שיניים. בבדיקה אצל רופא השיניים נמצא כי היא נפגעה בשתי הלסתות, כאשר שתי שיניים נעקרו מפיה ושלוש שיניים נוספות נפגעו. הילדה עברה השתלה של שני משתלים וטיפולים אורטודנטיים. לתביעה צירפה עו"ד רובין חוות דעת של מומחה רפואי בתחום השיניים, אשר בדק את הילדה וקבע בחוות דעתו כי, כתוצאה מהתאונה, נותרה לתובעת נכות צמיתה בשיעור של 1 אחוז.

בתביעה נטען כי התאונה נגרמה עקב רשלנות, או חוסר זהירות מצד הרשות המקומית, שלא דאגה לתחזוקה נאותה של דרכי הגישה שנועדו לשימוש מבקרים או רוכבי אופניים בגן הציבורי, לא דאגו לתאורה בגן הציבורי, לא מנעו ממבקרים או רוכבי אופניים מלעבור במקום התאונה, לא הזהירו בצורה כלשהי מבקרים או רוכבי אופניים מפני הסכנה הטמונה במקום התאונה ומפני השביל המסוכן, לא דאגו לנקות את שביל הנסיעה מחול ומעלים יבשים ולא התקינו שלטים בכל הכניסות לגן, האוסרים על רכיבה על אופניים או מזהירות מפני הסכנה הטמונה במקום.

בסיכומו של דבר, כאמור, עו"ד רובין הגיע להסדר עם חברת הביטוח והילדה תפוצה ב-140 אלף שקלים.
_____________________________

עו”ד שלהבת רובין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות