נעצר בחשד לירי – שוחרר עוד בטרם החל הדיון

תושב עכו, בשנות ה-30 לחייו, שנעצר בחשד שביצע ירי לעבר ביתו של אדם החייב לו כסף, שוחרר עוד בטרם התקיים דיון בעניינו בביהמ"ש השלום בחיפה. המשטרה קיבלה את עמדת בא כוחו של החשוד, עו"ד אביעד חייט, שטען כי אין ראיות נגד החשוד והוא שוחרר בתנאים מגבילים.
אייל חן |
מעצר. ארכיון

עוד לפני שהובא תושב עכו בשנות ה-30 לחייו, בפני שופטת המעצרים מבית משפט השלום בחיפה, השופטת רקפת סגל מוהר, וזאת לאחר שנעצר ביום שישי בחשד כי ביצע ירי לעבר ביתו של אדם החייב לו סכום כסף גדול, בא כוחו עורך הדין אביעד חייט הצליח לשכנע את קצין החקירות המרחבי של תחנת עכו לשחרר את מרשו עוד טרם הדיון.

ביום חמישי בלילה, קצת אחרי חצות נורו יריות לעבר בית מגורים בעכו, לאחר חקירה קצרה במחלקת הפשעים של תחנת עכו, עלה חשד שתושב העיר בן 32, בעל עבר פלילי עשיר כי קשר קשר עם אחרים על מנת לפגוע באדם שמתגורר במקום וחייב לו סכום כסף נכבד.

עמדת הסנגור התקבלה. עו"ד אביעד חייט

חוקרי מחלק פשעים חקרו את החשוד באזהרה בחשד לביצוע עבירות של קשירת קשר והיורה מנשק חם שלא כדין ובתום החקירה הוחלט לעצור אותו ולהביאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה ולבקש הארכת מעצרו בחמישה ימי לצורך קידום החקירה ושמירה על בטחון הציבור.

בטרם החל הדיון, הצליח הסניגור עו"ד אביעד חייט לשכנע את קצין חקירות הפשעים המרחבי כי אין ראיות כנגד החשוד ואף לא יהיו, כל שכן לא ברף המצדיק הארכת מעצר וכי המדובר בחשד ספקולטיבי ולא מבוסס ולפיכך הגיע להסכמה כי החשוד ישוחרר לאלתר בתנאים מגבילים בדמות איסור יצירת קשר עם המעורבים והרחקה מקורבן העבירה.

את תגובת עו״ד חייט לא ניתן היה להשיג.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת רקפת סגל מוהר


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות