נפלה במהלך אירוע בתל אביב ונותרה עם נכות צמיתה משוקללת של 32 אחוזים

אירועים בשדרות רוטשילד יכולים להיות דבר נהדר, אבל לא אם את פנסיונרית שמועדת ונופלת בשל משטחי דשא סינטטי שהונחו ברשלנות ונפגעת
נעמה כהן |

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעה של פנסיונרית בגין נזקי גוף, לאחר שהשתתפה באירוע של עיריית ת"א בשדרות רוטשילד על משטח דשא סינטטי, ובין המשטחים הייתה מעין גומחה והיא נחבלה בצורה קשה מאוד. עו"ד אפי עטייה, שהגיש את התביעה, ציין כי התובעת נותרה עם נכות רפואית צמיתה בשיעור של 20% בתחום האורתופדי ו15% נכות נפשית בעקבות פוסט טראומה והכל בעטיה של התאונה.

לפני כשנתיים הלכה התובעת בשדרות רוטשילד בתל אביב באירוע של העירייה. לאורך שטח השדרה נפרס דשא סינטטי לשימוש המבקרים. בשטח הדשא הסינטטי היו בורות ומשקעים, ולמעשה חיבורי הדשא הסינטטי נעשו בצורה רשלנית וכזו שיצרה גומחה בין משטחי הדשא. חלקים גדולים מהדשא הסינטטי היו רטובים ובשלב מסוים, בשעה שהתהלכה התובעת בשטח האירוע, נתקלה רגלה בבור או משקע שהיה ממוקם בשטח, וכתוצאה מכך מעדה ונפלה כשידה השמאלית מושטת קדימה. כתוצאה מהתאונה נחבלה התובעת בצורה קשה בכל פלג גופה השמאלי, ובעיקר בכתף שמאל.

ממקום התאונה פונתה התובעת באמצעות מד"א אל ביה"ח איכילוב, שם אובחן אצלה שבר מרוסק. התובעת שוחררה מביה"ח החולים עם המלצה למנוחה ומעקב אורתופדי. כן הומלץ לתובעת על חופשת מחלה בת חודשיים. אורתופד, שבדק אותה כחודש לאחר התאונה, זיהה הגבלה ניכרת בתנועת כתף שמאל והיא הופנתה לטיפולי פיזיותרפיה, שלא שיפרו את מצבה.

עו"ד עטייה צירף לתביעה חוות דעת של מומחה רפואי בתחום האורתופדיה, שבדק את התובעת וקבע כי היא נותרה עם נכות רפואית צמיתה בשיעור של 20% בגין הפגיעה בכתף, וכן 15% נוספים בגין פוסט טראומה שנגרמה כתוצאה מהאירוע העגום.

עו"ד אפי עטייה

בתביעה ציין עו"ד עטייה כי העירייה אחראית לקרות התאונה, בין באחריות ישירה ובין באחריות שילוחית ובהתאמה לנזקים שנגרמו לתובעת בעקבותיה. בין השאר, התאונה ארעה עקב רשלנותה המלאה והמוחלטת של העיריה שלא דאגה להסיר מכשולים ומפגעים, וגם לא להציב שלטים שיתריעו בפני המפגע נשוא התאונה.

עוד הוסיף עו"ד עטייה כי מיום התאונה ועד ליום הגשת התובענה סובלת התובעת, בין היתר, מכאבים עזים והגבלה קשה בתנועות היד והכתף, ומתקשה לבצע פעולות יומיומיות פשוטות אותן ביצעה בעבר ללא כל מגבלה כגון: תחזוקת הבית, ניקיון, קניות, כביסה, סחיבת משאות וכל פעולה שמצריכה הזזת הכתף הפגועה.

עוד הוסיף עו"ד עטייה כי "חברת הביטוח של העירייה כבר הציע לנו פיצוי בגובה של עשרות אלפי ₪ שנדחה על ידנו מאחר שאני סבור שבמקרה כזה הפיצוי אמור להיות גבוה יותר בצורה משמעותית".
__________________________

עו”ד אפי עטייה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות