מאות אלפי שקלים פיצוי לעובד שנפלו עליו מארזי קרשים

לפעמים אנשים מוכנים להתפשר רק אחרי שמבהירים להם שהצד השני מוכן לצאת למאבק. פועל שנפגע בתאונה קיבל פיצוי הולם גם מחברת הביטוח של המקום רק אחרי שהוגשה תביעה
נעמה כהן |

מארזי קרשים, שנפלו על עובד במפעל בעת שהיה בדרכו למחסן בו הוא עובד, גרמו לנזקי גוף רבים. לאחר תביעה אותה הגישה עו"ד שלהבת רובין, פיצתה חברת הביטוח את העובד בסך 220 אלף שקלים, מעבר לכספים אותם קיבל מהביטוח הלאומי, בסך של כ-410 אלף שקלים.

על פי התביעה, הפועל, בן 42, חזר מהשירותים למחסן בו עבד, ולפתע נפלו עליו חבילות מארזי קרשים במשקל כולל של כ-2 טון, שהיו בגובה רב והיו אמורות להיות קשורות. בעקבות הפגיעה הוא נחבל בכל חלקי גופו, ונגרמו לו נזקי גוף. ממקום התאונה פונה התובע לבית החולים "קפלן", שם אובחנו פריקה בכתף ימין ושברים רבים. הפועל אושפז, עבר ניתוח ולאחר כחודש שוחרר עם המלצות לעזרת בני משפחה, פיזיותרפיה ביתית, משככי כאבים, חופשת מחלה למשך 30 יום ומעקב רופא מטפל.

לאחר מספר ימים הומלץ לו על הליכה עם נשיאת משקל חלקית על רגל ימין, העלאה אקטיבית של הכתף לפי סף רגישות. כעבור חודשיים הורד הגבס, אך עדיין נמצאה הגבלה בתנועות הקרסול וצליעה בהליכה, ונקבע כי יש להסיר את הקיבוע בכתף כעבור חודשיים ע"י ניתוח. כעבור חודש נוסף הוסר הקיבוע, ונקבע אי כושר מלא לעוד כחודש.

בתביעה ציינה עו"ד רובין כי העובד עבר טיפולי פיזיותרפיה רבים במשך 5 חודשים, אולם אלו לא שיפרו את מצבו. בין השאר הוא החל לסבול מהפרעות שינה, קושי להרדם, חלומות, סיוטים ומצב רוח ירוד. עד היום סובל התובע מכאבים בכתף ובקרסול. אורתופד מומחה אשר בדק את התובע קבע כי כתוצאה מהתאונה, נותרה לתובע נכות צמיתה בשיעור של 25%. כמו כן הוא קבע אי כושר מלא בשיעור של 100% למשך 4 חודשים מהתאונה, ואי כושר של 50% למשך 4 חודשים נוספים.

התובע טען באמצעות עו"ד רובין כי אינו יודע, ואינו יכול לדעת, את הנסיבות הממשיות לאירוע התאונה, וכי התאונה נגרמה ע"י נכס שהיה בחזקתה של בעלת המקום, ואירוע התאונה מתיישב יותר עם אי שמירת זהירות סבירה. לפיכך, נטל ההוכחה כי לא היתה רשלנות מוטלת על בעלת המקום. כאמור, בסופו של דבר חברת הביטוח פיצתה את העובד בסך 220 אלף שקלים, זאת מעבר לכספים אותם קיבל מהביטוח הלאומי בסך של כ-410 אלף שקלים.
____________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%9c%d7%94%d7%91%d7%aa-%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%9c%d7%90/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות