נתקלה במרצפת שבורה בקניון ותפוצה במאות אלפי שקלים

בזמן שיטוט בקניון מעדה האשה על מרצפת שבורה, ונפגעה בגבה. אחרי שהוגשה התביעה, הסכימה חברת הביטוח להתפשר על 200 אלף שקלים
דנה לווינסקי |

אשה, שנתקלה במרצפת שבורה וכתוצאה מכך נפגעה במהלך קניות שערכה בקניון באזור השרון, תבעה באמצעות עו"ד שלהבת רובין את הקניון. לאחר משא ומתן הגיעה עורכת הדין לפשרה, בה נקבע כי האשה תפוצה במאתיים אלף שקלים.

על פי התביעה, האשה ערכה קניות בקניון בשרון ומול אחת החנויות היא נתקלה במרצפת שבורה, עליה היה מודבקת חתיכת בד שלא חסמה מעבר. האישה נפלה, ונגרמו לה נזקי גוף. היא חשבה כי הכאבים יחלפו והמשיכה בקניות, אולם עם התגברות הכאבים והחרפה במצבה פנתה לקופ"ח. בבדיקה נמצאה רגישות בגב תחתון, עם הגבלה בתנועה. הומלץ על המשך מעקב.

האשה המשיכה לסבול מכאבי גב, קושי בעמידה ממושכת והומלץ לה על פיזיותרפיה לחיזוק שרירי הגב. לתביעה צירפה עו"ד רובין חוות דעת של מומחה בתחום האורטופדי, אשר בדק את התובעת וקבע כי נותרה לתובעת נכות צמיתה בשיעור של 10%, בגין הגבלה בתנועת הגב.

עו"ד שלהבת רובין

בתביעה צוין כי לאחר התאונה תוקנה המרצפת. "התובעת תטען כי אינה יודעת ואינה יכולה לדעת את הנסיבות הממשיות לאירוע התאונה, וכי התאונה נגרמה ע"י נכס שהיה בחזקתה ו/או בבעלותה ו/או בפיקוחה ו/או תחום אחריותה ו/או בשליטתה של מבוטחכם, וכי אירוע התאונה מתיישב יותר עם אי שמירת מבוטחכם על זהירות סבירה מאשר עם שמירתה על זהירות כזו, ולפיכך נטל ההוכחה כי לא היתה רשלנות מצד מבוטחכם לגבי אירוע התאונה, מוטלת על מבוטחכם", כתבה עו"ד רובין, והוסיפה: "לחילופין, תטען התובעת כי התאונה נגרמה עקב רשלנותה ו/או חוסר זהירותה ו/או הפר חובה שבחוק מצד מבוטחכם המתבטאת, בין היתר, במעשים ו/או במחדלים הבאים: לא דאגה לתחזוקה נאותה של דרכי הגישה שנועדו לשימוש הולכי רגל, לא דאגה לשים שלטי אזהרה המתריעים בפני הסכנה, לא דאגה לתקן את המרצפות על מנת שהולכי רגל ילכו בבטחה".

כאמור בסיכומו של דבר ולאחר הגשת התביעה, חברת הביטוח של הקניון החליטה להגיע להסכם פשרה עם עו"ד רובין ושילמה לתובעת 200 אלף שקלים בגין פציעתה.
________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%9c%d7%94%d7%91%d7%aa-%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%9c%d7%90/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות