14 חודשי מאסר לתושב חברון שניסה לדקור את מעסיקו ממניע לאומני

במסגרת הסדר טיעון הורשע תאאר מטר, תושב הרשות הפלסטינית, 45, בכך שניסה לדקור עובד מטבח בגן האירועים "ארבע עונות" בקיבוץ ברור חיל לאחר שהציק לו על רקע מוצאו. התביעה הגיעה להסדר בשל קושי ראייתי משמעותי
רונן לוי |
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, בראשות אב בית הדין, נתן זלוצ'ובר, גזר 14 חודשי מאסר לריצוי בפועל, על תאאר מטר, תושב הרשות הפלסטינית, בן 45, שהורשע בעבירות של ניסיון פציעה בנסיבות מחמירות ועבירה של כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק זאת כאשר ניסה לדקור עובד מטבח בגן האירועים "ארבע עונות" בקיבוץ ברור חיל, על רקע לאומני.

על פי כתב האישום המתוקן, הנאשם הוא תושב הרשות הפלסטינית שנכנס לפני כארבעה חודשים לישראל שלא כחוק. על פי האישום, הוא חיפש את מנהל אולם האירועים בו עבד בעבר וכשלא מצא אותו, החליט לישון באולם האירועים.

למחרת, כך נטען, הנאשם הבחין במתלונן, שעבד במקום. הנאשם, שסבר בטעות כי המתלונן הציק לו על רקע גזעני, נטל בידו סכין משוננת על מנת לפצוע את המתלונן ולהפחידו, התיישב על כיסא בגן האירועים ואילו המתלונן חלף על פני הנאשם, נכנס למטבח גן האירועים, נכנס לחדר הקירור והוציא ממנו דבר מה. הנאשם עקב אחר המתלונן כשבידו סכין ונכנס לחדר הקירור בעקבות המתלונן. המתלונן הסתתר מאחורי שולחן ואמר לנאשם "מה אתה רוצה ממני?", הנאשם השליך את הסכין לעבר גופו של המתלונן במטרה לפצוע אותו, אך החטיא והסכין נפלה על הרצפה, בסמוך למתלונן, שהרים אותו והנאשם ברח מהמקום.

התביעה הגיעה להסדר טיעון בעקבות קושי ראייתי משמעותי וכתב האישום תוקן בהתאם. הרכב השופטים קיבלו את ההסדר וציינו בגזר הדין, כי לנאשם אין הרשעות קודמות והסדר הטיעון מצוי במתחם הסבירות וגזרו על הנאשם כאמור 14 חודשי מאסר, שנת מאסר על תנאי ופיצוי של 1,500 שקלים למתלונן.
_______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט נתן זלוצ'ובר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות