נפגעה בכף ידה בתאונת עבודה וזכתה לפיצוי של 240 אלף שקלים

רק לאחר התאונה התקינה הנתבעת אמצעי הגנה על המכונה שפגעה בעובדת, שנותרה עם נכות לצמיתות
נעמה כהן |

עובדת שנפצעה בכף ידה בתאונת עבודה במפעל בשרון, קיבלה מביטוח לאומי 90 אלף שקלים, ועוד 150 אלף שקלים בהסכם פשרה, אליו הגיעה עורכת הדין שלהבת רובין, עם חברת הביטוח. על פי התביעה, לפני מספר שנים, בעת שעבדה התובעת על מכונה במפעל, נתפסה לפתע כף ידה בין שני גליל המכונה. לא ניתן היה לעצור את המכונה והעובדת צעקה לעזרה, כאשר רק לאחר מספר דקות הגיעו עובדים, אשר הפרידו בעזרת לום בין שני גלילי המכונה, ושיחררו את ידה של העובדת שנפגעה ונגרמו לה נזקי גוף.

ממקום התאונה פונתה התובעת לבית החולים, שם נמצא חתך באורך כ-10 ס"מ מעל האצבעות. היא עברה ניתוח לחיבור וישור הגיד, כאשר בעקבות הניתוח סבלה מהפרעות בתחושה. בבדיקה אצל רופא מומחה, נמצאה עדיין מגבלה בתנועות האצבע, הפרעות בתחושה ושינויים בצבע העור. טיפולי ריפוי בעיסוק שעברה שיפרו במידה מועטה את מצבה. בתביעה ציינה עו"ד רובין כי מומחה אורטופדי אשר בדק את התובעת, קבע כי נותרה לה נכות צמיתה של 30 אחוזים.

עו"ד רובין ציינה בתביעה כי לאחר התאונה הותקן במכונה, שממנה נפגעה העובדת, כיסוי ממתכת על מנת למנוע את הישנות התאונה. "התובעת תטען כי אינה יודעת ואינה יכולה לדעת את הנסיבות הממשיות לאירוע התאונה, וכי התאונה נגרמה ע"י נכס שהיה בחזקתה ו/או בבעלותה ו/או בפיקוחה ו/או תחום אחריותה ו/או בשליטתה של הנתבעת, וכי אירוע התאונה מתיישב יותר עם אי שמירת הנתבעת על זהירות סבירה מאשר עם שמירתה על זהירות כזו, ולפיכך נטל ההוכחה כי לא היתה רשלנות מצד הנתבעת לגבי אירוע התאונה, מוטלת על הנתבעת", נכתב על ידי עו"ד רובין, שהוסיפה: "בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה נגרמו לתובעת הוצאות רפואיות, לרבות נסיעות לביקורות רפואיות והוצאות נוספות ואף יגרמו לו בעתיד הוצאות רפואיות ניכרות".
___________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%9c%d7%94%d7%91%d7%aa-%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%9c%d7%90/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות