ניסה לגנוב רכב – ונורה למוות

תושב הכפר אל עטרש שבדרום נורה הלילה למוות על ידי בעל רכב בערד בעת שניסה לגנוב מכונית. החשוד בירי, כבן 70, נעצר לחקירה ונשקו הוחרם. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע
רונן לוי |
החזקת נשק - אילוסטרציה
אילוסטרציה

תושב הכפר אל עטרש שבדרום, בן 36, נורה הלילה (שבת) למוות על ידי בעל רכב בערד, בעת שזה ניסה לגנוב מכונית. החשוד בירי, תושב ערד כבן 70, נעצר לחקירה והיום יובה להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

הלילה התקבל דיווח במשטרה, לפיו תושב ערד, הבחין בחשוד פורץ לרכבו וירה לעברו. שוטרים שהגיעו למקום, זימנו צוות רפואי לטיפול בפצוע ופתחו בתחקור האירוע. פאראמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי סיפר: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לרכב, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה מאוד". במהלך הלילה החשוד בפריצה מת מפצעיו בבית החולים.

מחקירה ראשונית עלה, כי החשוד בירי, כבן 70, מחזיק את האקדח ברישיון, מתגורר כרגע עם בת זוגו בקרוואן, זאת מאחר וביתם נמצא תחת שיפוץ. היורה, מתנדב במשטרת התנועה הארצית, שמע קולות מכיוון הרכב, כאשר יצא החוצה הוא הבחין באדם בתוך הרכב, הוא ירה פעמיים לכיוונו, פעם אחת לעבר הגלגלים של רכבו ובפעם השניה פגע בו.

לאחר מכן, כך על פי עדותו, הוא התקשר למשטרה והודיע להם על מה שאירע, כי ירה באדם שניסה לגנוב את הרכב שלו ועדכן את המוקד שהאדם שנורה פצוע וביקש שיזעיקו גם אמבולנס. הוא לא התקרב לרכב עד שהגיעו הכוחות. נשקו של היורה הוחרם והוא נעצר לחקירה והיום יובא לבית משפט השלום בבאר שבע, שם יבקשו להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות