אישום: ‏נהג ההסעות לא וידא שילדה בת 6 התרחקה מהרכב, ודרס אותה למוות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט לתעבורה בעיר כתב אישום נגד אביגדור מקייס, נהג הסעות בן 60 מבית שמש, בגין גרימת מוות ברשלנות של ילדה כבת 6 שהסיע לביתה.
נעמה כהן |
גן שעשועים

מכתב האישום עלה כי לפני כשבועיים בשעות אחר הצהריים הסיע הנאשם ילדים, ובניהם את ט' בת ה-6, מבית הספר לביתה. בשלב מסוים עצר מקייס בסמוך לבית הילדה, וזו ירדה מההסעה. מקייס המשיך בכביש ולאחר מספר מטרים ביצע פניית פרסה בכדי להמשיך במסלולו. בשלב זה, הבחינה ט' כי שכחה את מעילה בהסעה וסימנה לנאשם שיעצור, מקייס עצר ואחד הילדים בהסעה העביר למנוחה את המעיל דרך חלון דלת ימין של ההסעה. אז החל הנאשם בנסיעה בטרם וידא כי הילדה התרחקה מההסעה, ודרס אותה באופן שאחד מגלגלי הרכב פגע בראשה.

הילדה פונתה לביה"ח כשהיא במצב קשה מאוד ולא יציב, כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת וסובלת מפגיעת ראש קשה. כשעה לאחר הגעתה נפטרה בביה"ח כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לה בתאונה. כתב האישום מייחס למקייס גרימת מוות ברשלנות תוך שימוש ברכב, רשלנות אשר באה לידי ביטוי שהוא לא ווידא שהמנוחה התרחקה מרכב ההסעה.
__________________________

קבלת דו"ח מהירות ממצלמה? יתכן ואפשר לבטל אותו!
לבחינת סיכויי מחיקת הדוח יש למלא השאלון 

[gravityform id="2" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות