טכנאי בחברת תקשורת פוצה ב-200 אלף שקלים אחרי תאונת עבודה

לא לוותר – טכנאי שטח של חברת תקשורת תבע את חברת הביטוח שלה והגיע לפשרה הכוללת פיצוי משמעותי לאחר תאונת עבודה
נעמה כהן |

טכנאי שטח בחברת תקשורת גדולה, שנפגע במהלך עבודתו, תבע בבית המשפט השלום ברחובות בגין תאונת עבודה שארעה לו את חברת הביטוח של מקום עבודתו זאת באמצעות עורכת הדין בת חן טייץ, והצליח להשיג פיצוי כספי בסך של כ-200 אלף שקלים, מחברת הביטוח של המעסיק וכן מהמוסד לביטוח לאומי.

על פי התביעה, מדובר בטכנאי שטח בשנות השלושים לחייו, שקיבל הוראה ממעבידו לפנות את רכבו ולרוקן את כל הכלים, הציוד והארגזים שהיו ברכב. באותו יום הרים התובע קרטונים כבדים' כאשר משקלו של כל קרטון היה למיטב הידיעה 50 ק"ג לערך ולאחר שהרים מספר ארגזים חש התובע כאב חד בגב התחתון' וכתוצאה מכך נפגע בגבו ונזקק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, שם עבר סדרת של בדיקות רפואיות.

בשל התאונה, נאלץ הטכנאי לנוח בביתו ונזקק להמשך מעקב רפואי בקופת החולים בעיר מגוריו, כשהוא נדרש לתקופת שיקום ממושכת במהלכה ביצע סדרה של טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה אינטנסיביים' נזקק למשככי כאבים וזריקות תוך שהוא נמנע מכל פעולה ומאמץ' ומוגבל בתנועת גופו בעקבות כאבים עזים בגבו' שאף החלו להקרין לרגלו הימנית.

מבדיקות ההדמיה שביצע אובחן התובע עם פריצת דיסק בגב התחתון. התובע נבדק על ידי רופא תעסוקתי אשר סיכם וקבע באופן חד משמעי כי לאחר הבדיקה והעיון במסמכים הרפואיים התובע לא כשיר לעבודתו כטכנאי שטח, או לעבודה הדורשת מאמץ פיזי והרמת חפצים כבדים. תאונת התובע הוכרה כתאונת עבודה על ידי המוסד לביטוח לאומי ונקבעה לתובע נכות רפואית בשיעור של 15% אשר זיכתה את התובע בפיצוי חד פעמי.

בשל כאביו הבלתי נסבלים, במשך השנים נזקק התובע לטיפולים רפואיים וכיתת את רגליו בין הרופאים השונים והמומחים הרפואיים והכל על מנת למצוא מזור לסבלו המתמשך.

עו"ד טייץ ציינה בתביעה כי התובע סובל מהגבלה בתנועות, מתקשה בפעילויות יום יומיות בסיסיות מתקשה במאמץ, בהרמת חפצים ובשל מגבלותיו הרפואיות הוא אינו כשיר לעבודה פיזית ומסיבה זו אף פוטר מעבודתו בחברת התקשורת.

לטענת התובע, המעביד התרשל כאשר נמנע מליתן לעובד סיוע.

כאמור, בסופו של דבר ולאחר בחינת התיק והחבות' חברת הביטוח הגיעה עם עו"ד טייץ להסכם פשרה לפיה ישולם לתובע פיצוי כספי בסך של 120 אלף שקלים וזאת בנוסף ל-80 אלף השקלים אותם קיבל מהמוסד לביטוח לאומי.

 

עו"ד בת חן טיץ
עו"ד בת חן טייץ

משרד עו"ד בת-חן טייץ ושות', הינו משרד בוטיק איכותי העוסק במשפט האזרחי מסחרי ומתמקד במתן שירותים משפטיים בתחום משפט העבודה, נזיקין, נדל"ן ולטיגציה אזרחית.

המשרד מייצג בערכאות בתי המשפט השונות. בין היתר, בתי משפט, בתי הדין לעבודה, וועדות רפואיות של ביטוח לאומי וחברות ביטוח. משרדנו מלווה את הלקוח מתחילת ההליך המשפטי ועד לפתרון הסוגייה המשפטית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות