מחלקה ייעודית לחולי קורונה בבית החולים שערי צדק

בתיאום עם משרד הבריאות וככל בתי החולים בארץ נפתחה במרכז הרפואי שערי צדק מחלקה ייעודית ומבודדת לטיפול בחולים שאובחנו כנושאי נגיף הקורונה.
נעמה כהן |
קורונה

במחלקה אושפזה אישה בת 74 עם רקע בריאותי משמעותי.
האישה אובחנה כחיובית לקורונה טרם הגעתה לשערי צדק והובאה על ידי צוותי מד"א.
מצבה של האישה טוב.

המחלקה תפעל במתחם מבודד נפרד מבית החולים שהוכשר לטובת הטיפול והיא תתופעל על ידי אנשי צוות ייעודיים שיטפלו אך ורק בחולים אלו, תוך שמירה קפדנית על נהלי הבידוד וההתמגנות הנדרשים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המחלקה מבודדת לחלוטין מבית החולים, בעלת מערכת מיזוג נפרדת ותתופעל באמצעים דיגיטליים מתקדמים לתקשורת, בדיקה וניהול כך שתאפשר מגע מינימאלי בין הצוות לבין המטופלים .

לא יתאפשר כל קשר או מעבר מהמחלקה אל אזורים אחרים במרחב בית החולים, הכניסה והיציאה מהמחלקה מתבצעת באמצעות דלת חיצונית ונפרדת כך שנשמרת ההגנה המקסימלית למטופלים ולצוותים הרפואיים.

בשערי צדק מציינים כי בזכות ההיערכות המוקדמת שבוצעה תימנע כל חשיפה או מגע בין המחלקה המבודדת למרחב המרכז הרפואי ולעובדיו. אנו נוקטים באמצעי בידוד מחמירים כדי לוודא בידוד מלא ולהמשיך לטפל באלפי המטופלים של שערי צדק.
קיימת חשיבות רבה להישמע להנחיות משרד הבריאות להקפיד על בידוד בית ממי שנדרש לכך. אחריות אישית תסייע למניעת ההפצה של הנגיף ולשמירה על בריאות כלל הציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות