130 אלף שקלים פיצוי לאישה שהחליקה בלובי הבניין

אישה שהחליקה ונפצעה בלובי חניון בניין מגורים, כתוצאה מרצפה רטובה, תקבל פיצוי הוגן
מעיין לביא |
אילוסטרציה

אישה שהחליקה ונפצעה בלובי חניון בניין מגורים, כתוצאה מרצפה רטובה, תקבל פיצוי הוגן. עורכת הדין איילת חג'ג' לאלו הצליחה להגיע להסכם פשרה עם חברת הביטוח וחברת האחזקה של הבניין, והסכם זה קיבל תוקף של פסק דין.

התובעת, אשה כבת 61 שהתגוררה בבניין רב קומות, יצאה לפני כמה שנים מהמעלית לכיוון חניון הבניין, והחליקה על רצפת לובי רטובה שלא יובשה כראוי. נגרמה לה חבלה ביד וברגל ימין וכן בעמוד השדרה.

מיד לאחר האירוע התובעת פונתה אל רכבה כאשר היא סובלת מכאבים.

היא ניסתה להמשיך בשגרת חייה הרגילים, מאחר וסברה כי מדובר בכאבים שיחלפו תוך זמן קצר.

יומיים לאחר האירוע, כשצעדה ברחובות תל אביב, חשה לפתע בכאב חד ללא יכולת תזוזה. עובר אורח, אשר ראה את המתרחש, ניגש אליה להגיש עזרה והזמין אמבולנס. האמבולנס העביר אותה לטיפול בחדר המיון שבבית החולים, שם נערכו לתובעת בדיקות ולאחריהן היא שוחררה לביתה עם המלצות לנטילת משככי כאבים, ביקורת אצל רופא אורתופד וימי מחלה.

בעקבות התאונה, התקשתה התובעת בביצוע עבודתה ומטלות שגרת יומה, והייתה זקוקה להפוגות ממושכות עקב מגבלות הנובעות מהתאונה.

בשל כך נגרמו לה הפסדי השתכרות ניכרים. בתביעה, אותה הגישה עו"ד חג'ג לאלו, נטען כי התאונה אירעה עקב התרשלותן של נציגות הדיירים, חברת הביטוח וחברת האחזקה, אשר לא דאגו לייבוש רצפת לובי החניון באופן נאות ואף לא דאגו לסימון באמצעות שלט ״סכנת החלקה-רצפה רטובה״.

בית המשפט מינה מומחה רפואי לכירורגיה אורטופדית ורפואת כאב, שבדק את התובעת וקבע בחוות דעתו כי בעקבות התאונה נותרה לתובעת נכות בגובה של 10% לצמיתות.

בית המשפט קיבל את טענות עו"ד חג'ג' לאלו, וכאמור נחתם הסכם פשרה עם חברת הביטוח וחברת האחזקה לפיה התובעת תפוצה בכ-130 אלף שקלים, אשר שולמו לה בתשלום אחד.

 

עו"ד איילת חג'ג' לאלו

 

משרד עורכי דין חג‘ג‘ לאלו ושות‘ הינו משרד המתמחה בתחומי הנזיקין, אזרחי ומקרקעין.
המשרד מסתייע במומחים מתחום הרפואה, המיסוי, השמאות, ההנדסה והחקירות כאשר הדבר נדרש, כמו כן, המשרד משמש יועץ משפטי לחברות עסקיות שונות.
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות