עוזרת הבית סיפקה מודיעין איכותי לשודדי קשישה בירושלים

המנקה בביתם של זוג קשישים בירושלים מסרה מידע לקרוב משפחתה, תושב מזרח ירושלים, על חפצי ערך בבית שהיא מועסקת בו וזה ביחד עם שניים נוספים, פרצו לבית הקשישים, שדדו אותם והיום הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין שוד אישה כבת 80 בדירתה, תקיפת זקנה וגרימת חבלה של ממש
אייל חן |

על פי כתב האישום, החזיקו זוג הקשישים בביתם, במרפסת המקורה הסמוכה לחדר השינה שלהם, בתוך כספת את תכשיטיה של האישה שנאספו על ידה במשך כ-50 שנים ושערכם הועמד על כ- 389,900 שקלים ואת המפתח לכספת החזיקו המתלוננים בתיקה של המתלוננת באחד מחדרי הבית. דודתו של אחד הנאשמים, הועסקה על ידי המתלוננים כמנקה בביתם במשך כשנתיים – שלוש שנים ונהגה להגיע לבית פעם בשבוע.

הנאשם אסף מדודתו מידע על רכושם והרגליהם של המתלוננים והיא סיפרה לו שבני הזוג הינם עשירים, בעלי נכסים ושהמתלוננת נוהגת לענוד תכשיטים. בעקבות זאת, החל הנאשם להפציר בה שבתמורה לחלק מהשלל שייטלו היא תאפשר לחבורה להיכנס לבית, במטרה ליטול את חפציהם של המתלוננים, ולא חדל עד שהיא נאותה להפצרותיו. לאחר השיחה עם דודתו הנאשם עם עוד שניים מחבריו החליטו לבצע שוד אלים הכולל את כפיתת הקשישה.

כעבור מספר ימים כאשר הדודה עבדה, הגיעו השלושה אל הבית ופתחו את הדלת שהייתה סגורה אך לא נעולה ונכנסו לסלון הבית שם באותה העת ישבה הקשישה קוראת בספר. אחד מהם חסם את פיה בעוד אחר כפת אותה ברגליים ובידיים ואיימו כי יהרגו אותה, הפכו את הבית ולאחר שמצאו את המפתח לכספת בתיקה של הקשישה, הם נטלו את תכשיטיה שמו אותם בתוך ציפית לכריות שמצאו בבית ועזבו את המקום שהקשישה והעוזרת בית ששיתפה עימם כפותות בסלון הבית.

מספר ימים לאחר השוד הם נסעו לבית לחם במטרה למכור את התכשיטים והצליחו למכור חלק מתכשיטיה של המתלוננת בתמורה לסך של 50,000 שקלים ובהמשך אותו מוכר מכר את התכשיטים שקנה מהחבורה למוכרים וסוחרים אחרים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות