המשטרה משחררת לצפייה את רגע הביזיון בו עו"ד (ששמה אסור לפרסום), מעבירה סמים ללקוח

עו"ד מעבירה סמים ללקוח שלה במתחם המפגשים של עו"ד לקוח בכלא 'רימונים'. היום הוגש כתב אישום נגדה והיא נעצרה במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים
ציון חן |
צילום- דוברות המשטרה. תיעוד העברת הסם ומעטפות הסמים

בלשי יחידת 'דרור' של שב"ס עצרו את העו"ד ביום 12.2.20, בהמשך לפעילות סמויה של חטיבת המודיעין של שב"ס. היא נתפסה כשהיא מבריחה סמים ללקוח שלה, אסיר במתחם 'הדרים' שבכלא 'רימונים' שבשרון.

מסתבר שהעו"ד, נפגשה עם שליח בכפר קאסם שהעביר לה מעטפה ובה 2 אריזות של חשיש במשקל 38.17 גרם וקנאביס במשקל 3.48 גרם. את האריזות האלה לקחה איתה העו"ד לפגישה במסגרת עבודתה כעו"ד, עם הלקוח שלה. במהלך הפגישה, העבירה העו"ד לאסיר-לקוח את הסמים, והוא דחף אותם לתחתונים. בתום הביקור, התנגד האסיר לחיפוש עליו, אך כשנערך החיפוש על גופו, נמצאו ברשותו הסמים.

 

 

חקירת המשטרה אף הצליחה לאשש את חשדות יחידת 'דרור' והמודיעין שהתקבל אצלם בנוגע לעו"ד הזאת. זאת לאחר שנחשף תאריך מדויק נוסף בו העבירה העו"ד סמים בכלא ללקוח שלה, ובאותה שיטה.

ביום 13.1.20, יצר איתה קשר השליח מכפר קאסם, קשר ומסר לה שמעוניין להעביר לה "כסף" על מנת שתעביר אותו "לבחור". במקרה הזה, סוג הסמים וכמותם אינם ידועים. הפעם נפגשו השניים בת"א והשליח העביר לעו"ד את הסמים. משם היא יצאה לכלא במסגרת עבודתה כעו"ד, והעבירה לאסיר את הסמים. כל זאת בתמורה ל-2,981 ₪ שהופקדו עבורה באמצעות שירות "מזומן בזמן", שירות העברת כספים באמצעות דואר ישראל.

מחלקת התביעות של מחוז מרכז הגישה נגדה כתב אישום המכיל 2 אישומים, בעבירות של סחר בסמים, פעולות בחפץ אסור/מסוכן בכלא וקשירת קשר לפשע. בדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בפ"ת, בעניינו של האסיר (23) מכפר קאסם, הגישה מחלקת תביעות של מחוז מרכז הצהרת תובע נגדו, ובדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

עו"ד אורית חיון

תגובת עורכי הדיו אורית חיון ודין כוכבי ממשרדה המייצגים את העורכת דין: מדובר בבחורה צעירה ללא עבר פלילי אשר אויימה ונוצלה ע׳י עבריינים מסוכנים. בית משפט השלום החליט לשחררה בתנאים והמשטרה הגישה ערר למחוזי אנחנו מקווים שהיום תהיה כבר בבית .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות