ילד ברח מביתו וסיפר לחברו על התעללות שעובר מצד אביו

אלימות במשפחה הפכה להיות רעה חולה במדינה. תושב באר שבע, בן 42, תקף באכזריות, באופן שיטתי ולאורך זמן, את שני ילדיו בני 4 ו-13, כך עולה מכתב אישום שהוגש היום
נעמה כהן |

תושב באר שבע, בן 42, תקף באכזריות, באופן שיטתי ולאורך זמן, את שני ילדיו בני 4 ו-13, כך עולה מכתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשו היום לבית המשפט השלום בבאר שבע.

הכל החל כאשר ילד כבן 13, אשר חי באווירת אלימות ואיומים מצד אביו, החליט לאחרונה לעזוב את הבית, הוא הלך לחבר שלו ובזמן ששהה אצלו, החלו השניים לדבר ובזמן השיחה הילד החל לפתוח את ליבו בפני החבר. הוא חשף בפניו את חששו מפני אביו זאת מאחר ואביו נוהג להכות ולאיים עליו. בעקבות אותה שיחה, הדברים הובאו בפני הצוות החינוכי של בית הספר בו למד ומכאן הדרך לתלונה במשטרת באר שבע היתה קצרה מאד.

היום כאמור לאחר שנאספו די ראיות נגד האב פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט בבאר שבע כתב האישום המייחס לאב, ריבוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי ואיומים. מעובדות כתב האישום עולה כי במספר הזדמנויות שונות, תקף האב את שני ילדיו, כאשר הכה אותם באמצעות מקל וכבל של טלפון, בעט ללא שום סיבה, השפיל ואיים על בנו הגדול. השיא היה לפני כ-10 ימים, כאשר האב הכה את בנו בן ה-13 באכזריות, חנק אותו, הפילו על הרצפה ובעודו שוכב על הרצפה, דרך האב עם רגלו על צווארו של הבן. כאשר זה התחיל לבכות, אמר לו האב כי הוא נהנה להכותו. כמו כן, לא רק כאשר השניים היו נפגשים הבן סבל מנחת זרועו של אביו, אלא זה גם התקשר לבנו מספר פעמים ואיים שהוא יחנוק או יהרוג אותו.

כעת הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות