פורץ סדרתי לבית כנסת בחיפה גנב אלפי שקלים מתיבות המתפללים, ונעצר.

בית הכנסת 'היכל שושנה' אשר משמש את דיירי 'הוד-הכרמל' בשכונת 'דניה' בחיפה, ספג במהלך החודש האחרון שתי פריצות מצידו של אותו פורץ (46) מטירת הכרמל
ציון חן |

במקום להיות מתפלל קבוע במקום, הוא הפך להיות הפורץ קבוע.

במהלך חצי השנה האחרונה נעלמו מקופות הצדקה בבית הכנסת ומתיבות המתפללים האמידים הפוקדים את המקום, אלפי שקלים במצטבר. ציבור המתפללים היה מתוסכל משום שבמקום לא היו סימני פריצה, והיה חשש שמדובר במישהו שמגיע למקום בשעות התפילה, ומצליח לגנוב את הכספים מבלי שאף אחד ישים לב לכך.

לפני כחודש הוחלט להתקין במקום מצלמות אבטחה, וזמן קצר לאחר מכן, נראה הפורץ מסתובב בבית הכנסת וגונב כסף השייך למתפללים ומקופות הצדקה, אך הוא עדיין לא זוהה.

שלשום, יום ראשון (16.2.20), הגיע הפורץ שוב, אך הפעם היה ניתן לזהות אותו היטב. מסתבר כי מדובר בתושב הישוב השכן – טירת הכרמל, המתגורר למרבה האירוניה המצערת, ברחוב הרב קוק.

מחקירת הארועים עלה כי הסיבה שהמתפללים לא חשדו בפורץ היתה כי במקום לא היו סימני פריצה. אך בעקבות הפריצה השבוע הבינו המתפללים מצפייה במצלמות האבטחה אשר הותקנו כעת במקום, כי הפורץ היה מטפס על גג בית הכנסת, ונכנס דרך אחד החלונות הקטנים העליונים.

הפורץ הובא היום ע" המשטרה לאולם המעצרים בבית משפט בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו לצרכי החקירה. סגן נשיא השלום בחיפה, השופט גיל קרזבום קיבל את בקשת המשטרה, והאריך את מעצרו בשלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות