סוחר נשים בינלאומי מחדרה

ביום שלישי בצהריים נעצר תושב חדרה בן 54 בעקבות היותו מבוקש ע"י רשויות החוק בארץ ובארה"ב בחשדות מורכבים של סחר בנשים והלבנת הון בהיקפים של מיליוני שקלים
ציון חן |

זאת באמצעות טענות על פעילות פלילית המייחסות לו את ביצוע העבירות הללו, אשר עפ"י החשד התקיימו מצידו על פני למעלה משני עשורים.

מדובר במעצר שהגיע בתום מספר חודשי חקירה בארץ ע"י חקירות מס הכנסה ומפלג פשיעה אלימה בימ"ר חוף, בצירוף חומרי החקירה של מספר שנות חקירה ע"י רשויות החוק בארה"ב.

עורכת דינו של העצור דחקה לשחרר את הלקוח שלה, או שהרשויות החקירה כבר יקבלו החלטה האם להאשים את הלקוח שלה במשהו ממה שהם מייחסים לו או לא. אחרי הכל, מוקדם ככל שכתב אישום יוגש, כך היקף הכספים אשר המדינה תוכל לבקש "לשים עליהם את היד", הם מה שהם הצליחו לאתר עד כה ולא יותר מזה, ובכך אולי "למזער את הנזק". זאת בלי קשר לעובדה שהחשוד הבינלאומי הכחיש את כל המיוחס לו בחקירה.

"אין ספק שכל החומר הגולמי נמצא בידי המשטרה. הלקוח שלי שיתף פעולה, ומה שהוא אומר בפני זה, שהוא הכחיש את ביצוע המעשה", הסבירה הסנגורית לביהמש מדוע צריך לשחרר את הלקוח המבוקש שלה. נציגי רשות המיסים והמשטרה מצידם, ציינו בפני שופטת המעצרים בחיפה, מריה פיקוס-בוגדאנוב ביום רביעי השבוע כי "צפויים מעצרים נוספים", כדבריהם.

לאחר שבחנה את חומרי החקירה קבעה השופטת שלא ניתן לשחרר את האיש בשלב זה, וקיבלה את בקשת המדינה במלואה להאריך את מעצרו של האיש בחמישה ימים. מצד שני קבעה השופטת לחוקרים תנאי, "עד אז, מצופה להראות התקדמות של ממש בחקירת התיק", היא קבעה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות