קבוצה של חשודים החליטו להוציא את מכשיר הכספומט יחד עם הכסף בעזרת הטרקטור

מרבית הציבור המבקש למשוך כסף ממכשיר בנק אוטומטי נדרש להכניס לחריץ המתאים את כרטיס האשראי להקליד את הקוד הסודי ולקבל את סכום הכסף בו הוא חפץ. אבל מתברר כי יש עוד דרך להוציא כסף
אייל חן |

מרבית הציבור המבקש למשוך כסף ממכשיר בנק אוטומטי נדרש להכניס לחריץ המתאים את כרטיס האשראי להקליד את הקוד הסודי ולקבל את סכום הכסף בו הוא חפץ. כמובן בתנאי שבחשבון יש יתרה מספקת. אבל מתברר כי יש עוד דרך להוציא כסף ממכשיר הבנק האוטומטי בקרית שמונה גילו הלילה שוטרי העיר כי קבוצה של חשודים שאחד מהם מהכפר הבדואי טובא זנגרייה בגליל החליטו להוציא את מכשיר הכספומט יחד עם הכסף בעזרת טרקטור הם ניסו לשדוד את כספת מכשיר הכספומט. שוטרי משטרת קרית שמונה הצליחו לסכל את גניבת הכספומט שנעקר בעזרת הטרקטור. האירוע התרחש בצומת המצודות בכניסה הדרומית לקרית שמונה. חשוד בשנות ה-20 מהכפר טובא זנגרייה נעצר בתום מרדף רגלי המשטרה מחפשת אחר חבריו שהצליחו להימלט מהזירה.


במהלך הלילה התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה לפיה מספר חשודים עוקרים כספומט ממקומו בעזרת טרקטור בצומת המצודות בקרית שמונה.

עם קבלת האירוע שוטרי משטרת קרית שמונה הוזעקו למקום, ובסריקות מהירות איתרו את הטנדר עליו הועמס הכספומט כשהוא בנסיעה בכביש 90 לפני צומת יסוד המעלה. השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב עד אשר נעצר והחשודים שהיו בתוכו נמלטו בריצה.

שוטרי הסיור ביצעו מרדף רגלי אחר החשודים והצליחו לעצור את אחד מהם,מאז לפנות בוקר נערכות סריקות נרחבות לאיתור החשודים הנוספים באירוע. כשהשוטרים מפעילים אמצעים טכנולוגיים כדי לעלות על זהות החשודים ומיקום מחבואם.

מחקירה ראשונית עולה כי על פי החשד החשודים גנבו הלילה את הטנדר מאחד היישובים באזור ובעזרתו הגיעו לצומת המצודות שם גנבו טרקטור שבעזרתו עקרו את הכספומט ממקומו.
הטנדר הגנוב, הטרקטור הגנוב והכספומט על תכולתו נתפסו על ידי השוטרים בתום פעילות ולאחר החקירה הראשונית הם יוחזרו לבעליהם.

החשוד שנתפס על ידי השוטרים בן 23,טובא זנגרייה נעצר, הובא לתחנת משטרת קרית שמונה לחקירה ומאוחר יותר היום יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בעיר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות