העולם העברייני מצליח כל הזמן להמציא תחבולות ופטנטים כדי לבצע מעשה פשע:

אתמול גילו במשטרת חיפה כי תושב העיר בן 50 הפגין יצירתיות מיוחדת כאשר פיתח שיטה לגנוב כלי רכב באופן שיטתי ויצרתי במיוחד
אייל חן |

המשטרה עצרה אתמול את החשוד בחשד שגנב כלי רכב בתחבולה בשיטת "חנה וסע" לאחר שהחשוד השאלת על שטח נטוש בעיר סלל על הקרקע חניון רחב ידיים הציב בוטקה ושער והחל להפעיל חניון בתשלום רק שחלק לא קטן מנהגים שהינו את כלי הרכב שלהם לא ידעו כי הפרידה מכלי הרכב שלהם בחניון היא לנצח.

בשבועות האחרונים ניהלה משטרת חיפה חקירה בעקבות ריבוי תלונות על גניבות כלי רכב בחיפה. במהלך החקירה עלה חשד כי תושב העיר הקים "חניון" פיקטיבי במגרש נטוש בעיר וכאשר נהגים ביקשו להחנות את כלי הרכב שלהם הציג את עצמו כבעל החניון, גבה דמי חנייה ודרש שישאירו אצלו את מפתחות הרכב לשם הסדרי החניה, אז על פי החשד גנב את כלי הרכב והעבירם לסוחרים של כלי רכב גנובים בשטחי הרשות הפלסטינית.

במסגרת חקירה משטרתית מקיפה שכללה בחינת מספר תלונות בעלי מאפיינים דומים, אותר החשוד – תושב חיפה כבן 50 שנעצר לחקירה והיום יובא בפני שופט בבית המשפט השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו. במשטרה מנסים לאתר בעלי כלי רכב מרחבי הארץ שמכוניתם נגנבה בשיטה זאת.

במשטרה מעריכים כי עשרות כלי רכב נגנבו ״בחניון הגנוב״ בחיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות