השיטור הימי של משטרת מרחב לכיש ניהל מרדף לא שגרתי אחר ספינה שנגנבה מהמרינה

במשטרה רגילים בעבודה היום יומית לנהל מרדפים רגליים ברחובות הערים אחרי פורצים וגנבים. או לנסות לעצור בכבישים המהירים כנופיות של מבריחי סמים וגנבי כלי רכב…
אייל חן |

הלילה נדרשו שוטרי השיטור הימי של משטרת מרחב לכיש לנהל מרדף לא שגרתי במציאות הישראלית. מרדף שכאילו נלקח מסרטי פעולה הוליוודים. כאשר ספינות משטרה מסוק משטרתי ושוטרים על קוו החוף השתתפו במבצע לאיתור ספינה שנגנבה מהמרינה של אשדוד. לבסוף השוטרים איתרו לפנות בוקר בלב ים באיזור אשדוד את הסירה ועיכבו את המשיט בחשד כי גנב אותה כמה שעות קודם לכן.

על פי המשטרה הלילה בסמוך לשעה 02:00 התקבל דיווח במשטרת מחוז הדרום אודות כלי שייט במצוקה באיזור פלמחים. על מנת לאתר במהירות את כלי השיט יצאו במקביל שוטרי השיטור הימי מתל אביב ומאשקלון, לסריקות תוך שהם מלווים במסוק משטרתי. תוך זמן קצר איתרו השוטרים את הסירה סמוך לאשדוד ועליה המשיט.

מצ"ב סינק של מפקד השיטור הימי של משטרת מרחב לכיש רפ"ק אבי שררה

מתחקור הראשוני של השוטרים בשטח עלה חשד כי הסירה נגנבה מהמרינה של אשדוד ונתקעה עקב תקלה. החשוד, גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב איזור המרכז, עוכב על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת משטרת אשדוד בחשד כי גנב את כלי השייט והשיט אותו ללא הסמכה. הסירה הגנובה נגררה למרינה באשדוד.

בעלי הסירה אותר והגיע למרינה באשדוד כדי לזהות את כלי השייט שלו ולבחון אם נגרמו נזקים נוספים מעבר לתקלה הטכנית לכלי השייט. אחר כך הגיע בעל הסירה לתחנת המשטרה שם הגיש תלונה.
במשטרה בודקים את המניע של החשוד לגניבת הסירה וכן מנסים לברר להיכן התכוון להפליג עם כלי השייט אותו גנב מהמרינה.
במהלך היום צפויה המשטרה להביא את החשוד לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרו יתכן כי המשטרה תבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות