בית המשפט הותיר עונש של שנתיים מאסר בפועל על פרסיליה קשתי

התקבלה עמדת הפרקליטות והותרה על כנו עונש של שנתיים מאסר בפועל על פרסיליה קשתי,  אשר הורשעה בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרה של הולך רגל דוד מזרחי ז"ל
מעיין לביא |

על פי עובדות כתב האישום, ביום 14.12.2015, פגעה הנאשמת ברכבה בהולך הרגל דוד מזרחי, בן 80, אשר חצה כביש במעבר חציה, ונמלטה ממקום התאונה מבלי להושיט לו עזרה. רק כעבור כ-40 דקות, דיווחה הנאשמת לרשויות על קרות התאונה.

הנאשמת הורשעה, לאחר ניהול הוכחות, בעבירות של גרימת מוות ברשלנות והפקרה לאחר פגיעה בנסיבות מחמירות.
בית משפט המחוזי מרכז-לוד גזר על הנאשמת עונש של 24 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילה למשך 7 שנים ופיצוי בסך של 50 אלף שקלים למשפחת המנוח.
הנאשמת הגישה ערעור על גזר הדין לבית המשפט העליון, אשר ברובו נדחה.

בפסק הדין צוין, כי "אל מול המחזה מכמיר הלב של צעירה בראשית דרכה בחיים, נעדרת עבר פלילי, העומדת בפני בית המשפט, לבושה במדי אסירה כשהיא ממררת בבכי ומבקשת הקלה בדין, יש להנכיח בענישה את קדושת חייו של קורבן מעשיה בהם פגעה המערערת, שעדיין מתקשה לראות את אחריותה להם, ולגלות כלפיו וכלפי בני משפחתו מידת אמפתיה ראויה".
את המדינה יצגה בהליך הערעור עו"ד דגנית כהן ויליאמס מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות