פרשה קשה של סחיטה באיומים בה נפגעו מספר רב של בני נוער

פרשה קשה של סחיטה באיומים בה נפגעו מספר רב של בני נוער אשר נדרשו להעביר באופן יום יומי את דמי הכיס שלהם לנער בן גילם אשר סחט אותם באלימות קשה
אייל חן |

נער בן 17 מבאר שבע נעצר בחשד כי סחט באיומים את בני הנוער בעיר והוציא מהם באלימות קשה אלפי שקלים. במשטרה בוחנים כמה בני נוער נפלו קורבן למעשיו של הנער. כשבינתיים הודיעה הפרקליטות כי היא מתכוונת להגיש נגד הנער כתב אישום חמור בעבירות אלימות וסחיטה ובכוונתה להשאיר את החשוד במעצר עד תום ההליכים נגדו בשל המסוכנות הרבה העולה ממעשיו.

הפרשה נחשפה בתחילת חודש ינואר השנה אז התקבלה במשטרת באר שבע תלונה על צעיר רעול פנים אשר התפרץ לבית בבאר שבע ואיים על יושביו עם מה שנחזה ככלי יריה בדרישה לקבל סכום כסף או שנער כבן 17 המתגורר בבית יבוא לדבר איתו. בסופו של דבר עזב החשוד את הבית תוך העברת מסרים מאיימים.

במשטרה נפתחה חקירה מהלכה נודעה זהותו של החשוד, בן 17 תושב באר שבע ובתאריך ותקעה ימים אחר כך הוא נעצר.
עם התקדמות החקירה עלה החשד כי האירוע הוא חלק ממסכת סחיטה באיומים במהלך תקופה ארוכה, אותה ביצע החשוד כלפי בני נוער רבים ונוספים בני גילו אשר הכיר מסביבת מגוריו ותוך שימוש באיומים וגביית מאות שקלים מהם אותם קיבלו מהוריהם כדמי כיס לבית הספר.

מעצרו של הנער החשוד הוארך מעת לעת והיום עם תם פעולות החקירה צפויה הצהרת תובע מטעם פרקליטות דרום.
״משטרת ישראל פונה לציבור ההורים להתמיד בגילוי מעורבות בנעשה עם ילדיהם ולדווח על כל מקרה חריג או מעורר חשש*", נמסר מהמשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות