אישום: מטפלת הלכה להביא טלפון ופעוטה בת שנה וחצי יצאה מהגן

רשלנות זועקת לשמיים. מטפלת מירושלים, השאירה פעוטות עד גיל 3 לבד כשגילתה ששכחה את הטלפון ואחת הפעוטות כבת שנה וחצי ניצלה את ההזדמנות ויצאה לבד מהפעוטון
רונן לוי |

היום הוגש נגדה כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים בגין השארת ילדה ללא השגחה.

לפני מספר חודשים, מטפלת ב-10 פעוטות בגילאי שנה עד שלוש , יצאה איתם בבוקר מפתח הפעוטון, במטרה לעלות לגג הבניין שם הציבה מגלשות ומשחקי חצר, בהם נהגו לשחק הפעוטות. לאחר שחלק מהפעוטות החלו לעלות במדרגות, נזכרה המטפלת כי שכחה את הטלפון הנייד שלה בפעוטון, וחזרה לקחת אותו. את הפעוטות היא השאירה במסדרון, ללא השגחה.

אחת מהן כבת שנה וחצי, ירדה במדרגות הבניין עד לדלת הכניסה, אשר לא הייתה נעולה ויצאה אל הרחוב. רק כעבור כחצי שעה, אותרה הפעוטה על ידי אחד מעוברי האורח אשר שמע את הפעוטה בוכה מחוץ למשרדו, שיצא לבדוק במה המדובר הבחין בפעוטה שהיא מלוכלכת ויחפה. הוא החל לחפש אחר הוריה בסביבת משרדו שנמצא כ-300 מטר מהפעוטון ממנו יצאה. באותו זמן חזרה המטפלת אל גג הבניין בו ארגנה את המשחקיה המאולתרת עם הטלפון הנייד שלה והמשיכה בשגרת יומה ואפילו לא הבחינה שאחת מהילדות עזבה את הגן.

בינתיים, אותו עובר אורח שלא הצליח לאתר את הורי הפעוטה, החליט ליצור קשר עם המשטרה. למקום הגיעו שוטרי סיור שאספו את הילדה והחלו להפיץ את תמונותיה של הפעוטה בקרב הקהילה, ורק לאחר כחצי שעה נוספת, זוהתה הפעוטה על ידי מכר של המטפלת. מדובר היה בפרק זמן של לפחות כשעה ורבע מעת יציאתה של הפעוטה מהפעוטון ועד לזיהוייה שכאמור בכל אותו הזמן הזה בעל הפעוטון אפילו לא שמה לב בחסרונה של הילדה.

היום פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה נגד המטפלת בת ה-33 כתב אישום, בגין השארת ילד ללא השגחה. בכתב באישום נכתב: "במעשיה המתוארים לעיל, השאירה המטפלת ילדה בלא השגחה ראויה ובכך סיכנה את חייה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות