משטרת מרחב שרון עצרה גבר בן 31 מנתניה בחשד שגנב מזוודות ובהן רכוש רב החשוד כגנוב ממשלחת רשמית מיפאן

מושקע מאמץ הסברתי רב בקרב הציבור תחת הקמפיין ״ הסבר פניך לתייר״ אבל כך נראה יש בציבור הישראלי גם כאלה שמעדיפים להציג את פניו של הישראלי המכוער:
אייל חן |
תמונות. קרדיט צילום-דוברות המשטרה.

ישראל פועלת רבות כדי לשפר את תדמיתה בעיני העולם. בין היתר מבקשים מהישראלים המתיירים בעולם לייצג את ישראל בכבוד ובדרך סובלנית. גם סביב קבלת פני התיירים בישראל מושקע מאמץ הסברתי רב בקרב הציבור תחת הקמפיין ״ הסבר פניך לתייר״ אבל כך נראה יש בציבור הישראלי גם כאלה שמעדיפים להציג את פניו של הישראלי המכוער:

אתמול התקבל במשטרת מחוז המרכז דיווח על חשוד במונית באזור התעשייה בנתניה כשברשותו 5 מזוודות החשודות כגנובות. שוטרים הגיעו במהירות לרחוב המלאכה בעיר עצרו את המונית והנוסע לבדיקה. מבדיקה ראשונית שערכו התברר כי החשוד עלה למונית בהרצליה פיתוח וביקש מהנהג להגיע לנתניה, תוך שהוא מנסה לשלם על הנסיעה ייאן יפאני. במהלך חיפוש שביצעו השוטרים במונית בהסכמת נהג המונית נתפסו 5 מזוודות שהכילו רכוש רב החשוד כגנוב, לרבות בגדים, נעלים, טלפונים ניידים, כרטיסי אשראי ומחשבים רבים.

בהמשך היום התקבלה במשטרת תל אביב תלונה על התפרצות לדירה ברחוב יורדי הסירה בהרצליה ועלה החשד כי מדירה זו נגנב הרכוש הגנוב. בבדיקה התברר כי מדובר במזוודות של משלחת רשמית של אנשי עסקים וסטודנטים מטוקיו, שהגיעו לישראל לפני כמה ימים. הם התבקשו להגיע לתחנת המשטרה ושם זיהו את רכושם שהוחזר להם מייד.

החשוד, בן 31 מנתניה נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. היום יובא החשוד לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה,

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות