נער בן 17 חשוד כי שדד מוצרי מזון וסדקית מסופר בקרית גת

הנער ביצע את המעשה כשהוא חמוש בבקבוק תבערה. לאחר מעצרו התברר כי ביצע את המעשים מספר פעמים במהלל הימים האחרונים במספר מרכולים בקרית גת
אייל חן |
Prison guard esicort inmate throught corridor in jail corridor for booking after arrest.

לאחר המעצר התברר כי הנער ביצע את המעשים מספר פעמים במהלל הימים האחרונים במספר מרכולים בקרית גת אולם בית המשפט באשקלון לא השתכנע כי עולה מסוכנות ממעשיו של הנער החשוד המצדיקה השארתו במעצר.

שוטרי משטרת קרית גת הוזעקו ביום שישי בבוקר לסופר בעקבות כך שנער בן 17 נתפס על ידי מנהל האבטחה במקום בחשד לגניבת מוצרים.
החשוד הצעיר הגיע למקום כשהוא חמוש בבקבוק תבערה. קצין הביטחון של הסופר הצליח להשטלת על הנער החשוד ולרתק אותו עד הגעת כוח המשטרה למקום. צוות שוטרי הסיור שהגיע למקום בירר את נסיבות המקרה אז התברר כי אותו צעיר חשוד במעשים דומים שאירעו בימים האחרונים בעיר.

החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בסיומה של החקירה הראשונית אף הובא החשוד בפני בית המשפט לנוער באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו. בדיון שנערך בעניינו הורה בית המשפט על שחרורו של החשוד בתנאים למעצר בית.

במשטרה הודיעו כי הם ממשיכים בחקירת הנער והם מנסים לברר כמה אירועי גניבה ושוד של מרכולים הוא היה מעורב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות