ארבעה בני אדם נהרגו ו12 נוספים נפצעו בתאונת דרכים בסמוך לנמל התעופה בן גוריון

 אוטובוס אגד בקוו 947 מירושלים לחיפה התנגש בתחנת הסעות עשויה מבטון. 12 פצועים ו 4 נהרגו בתאונת הדרכים בסמוך לנמל התעופה בן גוריון
מעיין לביא |

מחקירה ראשונית של תאונת האוטובוס בכביש 40 בסמוך לנתב"ג, עולה כי מדובר בקו 947 שהיה בדרכו מירושלים לחיפה ומסיבה שנבדקת פגע האוטובוס בתחנת הסעה. כתוצאה מהתאונה נקבע מותם של ארבעה נפגעים. בנוסף, מהמקום פונו פצוע אחד קשה, פצוע אחד בינוני ו-11 פצועים קל לבתי החולים. כוחות משטרה פועלים במקום ונסיבות התאונה עדיין נבדקות.

בתאונה ארעה כמה דקות לפני השעה שמונה בערב למקום התאונה הגיעו מייד עשרות אמבולנסים של מגן דוד אדום וכן צוותי כיבוי רבים לאחר שכמה מהנפגעים בהם ארבעת ההרוגים נלכדו בתוך שברי האוטובוס.

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: ״כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה."

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' במקום התאונה: "מתפלל לרפואת הפצועים, ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים. התאונה המחרידה תיחקר. כרגע אנחנו כאן כדי להיות עם הנפגעים במקום הקשה הזה."

דוברות המשטרה (נתב"ג):
תאונת האוטובוס בכביש 40-עדכון:
במהלך הלילה נחקר נהג האוטובוס בן 44 תושב חיפה ובסיום חקירתו נעצר. הבוקר סמוך לשעה 09:00 הוא יובא לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות