רכב הסעות התנגש במשאית במחלף אלוף שדה יש נפגעים

שני בני אדם נהרגו ושישה נפצעו שניים מהם באורח אנוש בתאונת דרכים במחלף אלוף שדה ברמת גן. מעוצמת ההתנגשות נלכדו כל נוסעי רכב ההסעות.
מעיין לביא |

כוחות כיבוי עמלו במשך דקות ארוכות בחילוץ הלכודים וצוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול לפצועים ופינו שישה לבית החולים תל השומר מותם של שני נפגעים נקבע במקום. המשטרה סגרה את מחלף אלוף שדה למערב וכתוצאה מהתאונה נרשמו שיבושי תנועה כבדים בכל גוש דן.

בשעה 06.26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ומינובוס סמוך לצומת אלוף שדה לכיוון מערב , ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לכ- 8 נפגעים , בהם 4 במצב אנוש, הלכודים ברכב.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובשת רפואת חירום במד"א סיסיליה לויטס סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב המסחרי שהסיע מספר נוסעים היה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ולוחמי האש חילצו ממנו את שמונת הפצועים. יחד עם כוחות גדולים נוספים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות לפצועים שסבלו מפציעות בדרגות שונות, 6 פצועים פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון ו 2 נוספים מטופלים בשטח.״ זמן קצר לאחר ניסיונות ההחייאה פראמדיקים של מד"א קובעו את מותם של 2 פצועים כבני 43 ו- 20 שנפצעו באורח אנוש. סה"כ בתאונה בהם 2 הרוגים, 2 קשה, 3 בינוני ואחד קל.

קרדיט: דוברות רמת גן

פראמדיק מד"א שמחה סימנדוייב שניהל את הטיפול הרפואי בזירה סיפר: "כשהגענו למקום בכוחות גדולים ראינו את הרכב המסחרי שהיה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית. 3 פצועים בהכרה שכבו בסמוך לרכב ו-5 פצועים היו לכודים בתוכו. ביצענו מיד בדיקות רפואיות בפצועים ופינינו אותם במצב בינוני וקל לבית החולים. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש פתחנו במקום עמדת טיפול מתקדמת אליה חולצו הלכודים. 2 מהלכודים היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר ולאחר הבדיקות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם בשטח ושלושת הפצועים הנוספים שנפגעו באורח קשה ובינוני פונו בניידות לטיפול נמרץ שלנו לבית החולים שיבא הסמוך תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות גדולים של משטרת תל אביב הגיעו לזירת התאונה מחלף אלוף שדה למערב ניסן בשני הכיוונים כדי לאפשר לכוחות ההצלה לפעול במקום במקביל החלו בוחני אגף התנועה של משטרת תל אביב בחקירת נסיבות התאונה הערכה ראשונה כי אי שמירת מרחק מצד רכב ההסעות הובילה לתאונה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות