חייו של הצעיר ניצלו בזכות טיפול מהיר ומציל חיים בזכות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק למקום

משטרת מרחב השפלה חוקרת נסיון רצח של צעיר בן 24 אשר נדקר ונפצע הלילה באורח קשה מאוד ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה ברחוב גולדה מאיר בנס ציונה.
אייל חן |

בשעה 23:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על צעיר שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה ברחוב גולדה מאיר בנס ציונה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי ממיל חיים לצעיר הפצוע ומפנו אותו לבית החולים קפלן צעיר במצב קשה, מחוסר הכרה, עם פציעה חודרת.

חובש רפואת חרום במד"א, יהודה בן אברהם סיפר : ״כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 25 שוכב מחוסר הכרה עם פציעה מדממת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה. "

כוחות גדולים של משטרת ראשון לציון הגיעו לזירה הם החלו בניסיונות לאתר עדי ראיה לאירוע ובמקביל החלו בסריקות באזור השוטרים אספו מצלמות אבטחה בסמוך וכן ביצעו שורה של פעולות טכנולוגיות כדי להבין מי שהה בזירה בעת האירוע. במשטרה בודקים גם את המניע לאירוע לפי שעה לא נעצרו חשודים במעשה. והחקירה נמשכת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות