בוטלה הרשעתו של נאשם נוסף מפרשית "יובל המבולבל" שהורשע בהחזקת סם "קריסטל" וכן MDMA

ביהמ"ש ביטל את הרשעתו בפלילים של נאשם נוסף בפרשיית "יובל המבולבל" גבר בן 45, עובד הייטק,שהורשע בהחזקת סם לצריכה עצמית מסוג MDMA וגזר עליו 150 של"צ
אייל חן |
יובל המבולבל עו"ד בועז קניג

שופט בית משפט השלום בתל אביב, שמואל מלמד ביטל את הרשעתו בפלילים של גבר בן 45, עובד בהייטק, אשר הורשע בעבירה של החזקת סם לצריכה עצמית מסוג "קריסטל" וסם מסוג MDMA וגזר עליו 150 שעות לטובת הציבור. השופט מלמד קיבל את דברי עורך דינו עו"ד בועז קניג כי הנאשם לקח אחריות על מעשיו וחווה משבר בחייו.

מדובר בגבר שקנה את הסמים ממאור הלל, שמכר סמים באזור המרכז בין השאר גם ליובל שם טוב, המוכר בשם יובל המבולבל. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם, הוא קנה בשלוש הזדמנויות שונות בכל פעם שתי יחידות של סם מסוג "קריסטל" וכן MDMA ושילם עבורו בסך הכל בשלושת הפעמים 2700 שקלים.

עורך הדין בועז קניג

הסניגור עו"ד בועז קניג, אמר בדיון הטיעונים לעונש, כי מרשו לקח אחריות והודה בהקראה הראשונה, שיתף פעולה ומדובר בעובד בהייטק שהאפיזודה הזו מאחוריו. עו"ד לילך גולן, התובעת הסכימה לאי הרשעה. הנאשם עצמו אמר בדיון: "באמת זה משהו שטעיתי בזמנו ואני מוכן לשאת בעונש. זה לא יחזור לעולם".

השופט שמואל מלמד כתב בהחלטתו כי תסקיר שירות המבחן היה חיובי ושירות המבחן התרשם כי הנאשם אינו מאופיין בהתמכרות לסמים המחייבת טיפול ייעודי.

שירות המבחן המליץ על ענישה קונקרטית בדמות תכנית של"צ בהיקף 150 שעות. "הנאשם תיאר כי לאורך השנים, עורך מאמצים לתפקוד תקין ונורמטיבי וביטא חשש לפגיעה בדימויו העצמי. בנוסף מסר כי הרשעה עלולה לפגוע בהמשך התפתחותו המקצועית, כשלדבריו במסגרת תפקידו, עובד מול חברות שונות בחו"ל, אשר לעיתים עורכות בדיקה לעניין מרשם פלילי של עובדים עימן", כתב השופט בגזר הדין והוסיף: " בנוסף, הנאשם עומד לדין לראשונה בחייו, הביע חרטה ולקח אחריות על מעשיו. בנסיבות אלו שירות המבחן המליץ שלא להרשיע את הנאשם. אני מקבל את הסדר הטיעון בהיותו סביר וראוי בנסיבות המקרה והעניין ועל פי כל השיקולים הצריכים להחלטה אני קובע כי אלה העונשים שאני משית על הנאשם וזאת ללא הרשעה".

בסופו של דבר השופט הורה לנאשם לבצע 150 שעות שרות לטובת הציבור על פי התוכנית שהוכנה ע"י שירות המבחן, במסגרת יחידת ההתנדבות של אחת העיריות באזור השפלה.

 

עו"ד בועז קניג מסר בתגובה ל"מרות שהטייטל יובל המבולבל נתן הד תקשורתי לפרשייה ולמרות שבדומה ליובל היה צפוי שמרשי יורשע בדין, עדיין, לשמחתי בית המשפט קיבל את טענותיי אחת לאחת וקבע כי מרשי למרות הודאתו במשטרה, יסיים את משפט – ״ללא הרשעה״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות