האסיר נוחי דנקנר מועבר לכלא אחר בשל חקירה פלילית נוספת

שופט בית המשפט השלום בראשון לציון זהר דיבון סגל הותיר לפרסם כי האסיר נוחי דנקנר נמצא תחת חקירה פלילית של המשטרה.
אייל חן |
נוחי דנקנר

לפי שעה אסר בית המשפט לפרסם את פרטי החשדות ואת פרטי מהות החקירה כנגד נוחי דנקר מי שהיה בעבר האיש החזק במשק הישראלי ושלט על קבוצת אי די בי. דנקנר הורשע בעבירות של הרצת מניות והוא מרצה עונש מאסר.

לאחרונה הגיש דנקנר בקשה לחנינה מנשיא המדינה רובי ריבלין והנשיא עמד לדון בבקשת החנינה כבר בימים הקרובים אולם בשבוע שעבר נפתחה נגד האסיר נוחי דנקנר חקירה משטרתית של משטרת מחוז המרכז. בעקבות כך הודיעה לישכת הנשיא כי בשל התפתחות הוקפא הטיפול בבקשה עד שיתבררו הדברים. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אסיר אחר המרצה עונש מאסר בשבס.דנקנר הוצא מאגף המיוחסים בשבס אגף 10בכלא מעשיהו שבעבר נכלא בו ראש הממשלה אהוד אולמרט, הרב הראשי יונה מצגר, ורבים מורשעי פרשת הולנילנד.

בעקבות פתיחת החקירה הועבר דנקנר לאגף מיוחד בכלא ניצן הסמוך בתורו נמצא כל העת סוהר שמפקח על האסיר מחשש כי הוא ינסה לפגוע בעצמו.

בתחילת השבוע בוצעה פעולה חקרתית משמעותית הקשורה לחשד שעלה כלפי האסיר דנקנר.

הימים האחרונים פנו עיתונאים לבית המשפט בראשון לציון וביקשו להסיר את צוו איסור הפירסום לאחר דיון שהתקיים אצל השופט זהר דיבון סגל הוסכם הצעת פשרה שהעלה השופט כי הצוו יצומצם כך שניתן יהיה לפרסם רק את עצם העובדה כי נפתחה חקירה נגד האסיר דנקנר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות