אישום: הציבו מצלמות נסתרות בשירותים ומכרו התיעוד לאתרי פורנו

כתב האישום שהוגש למחוזי בת"א נגד שני צעירים חושף כיצד תיעדו מאות נשים וגברים במצבים אינטימיים לצורך מכירה לאתרי פורנוגרפיה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

הסכסוך בין החברים הוביל לחשיפת הצבת מצלמות נסתרות בחדרי שירותים, כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בת"א נגד שני נאשמים, אשר הציבו מצלמות בשירותים ציבוריים בחוף אכדיה בהרצליה, במועדון בתל אביב ובמקומות נוספים וצילמו בסתר למעלה מ-150 נשים וגברים במצבים אינטימיים לצורך מכירה לאתרי פורנו.

על פי כתב האישום, הנאשמים אושר סויסה, בן 22 מתל אביב ותמיר בן דרור מחולון, פעלו באופן שיטתי, מתוחכם ולאורך זמן, צילמו בסתר אנשים, ברובן נשים, קטינות וקשישות במצבים אינטימיים של הפשלת בגדים, תוך תיעוד איבריהן המוצנעים החשופים, ובעת שהן עושות את צרכיהן, זאת ללא ידיעתן או הסכמתן, לצורך סיפוק דחפים מיניים חולניים.

הנאשמים רכשו מצלמות, הציבו אותן במועדון בתל אביב ובמסיבה ב"חוות רונית" בגעש ובהמשך לכך, במספר רב של הזדמנויות, הגיעו לחוף אכדיה בהרצליה וכשהם מתחזים לעובדי נקיון, הציבו שתי מצלמות נסתרות בשני תאי שירותים, מוסוות בתוך פח אשפה הנמצא בכל אחד מהתאים, אשר צילמו את הנשים כשהן בעירום.

הנאשמים שוחחו בינהם בהתכתבויות ואטסאפ על הסרטונים שצילמו, בין היתר כך: "רגלים שלא נגמרות", "אחייי אי אפשר אני לא עומד בקצב" וגם: "אני לא מספיק לצאת בום 30 בחורות". לאחר מכן, העבירו הנאשמים את הצילומים למחשבם האישי וצפו בהם לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, וכן פנו באמצעות המחשב, לאתרי פורנוגרפיה במרשתת, בין היתר לאתרי "פורנוהב" ו"פין או פיס פרודקשיין" והציעו את הצילומים למכירה בתמורה כספית.

בכתב האישום צוין, כי הנאשמים ביצעו "מעשה מגונה בכמאה ארבעים ואחת נשים ושלושה עשר גברים, ללא ידיעתם וללא הסכמתם החופשית; פגעו במזיד בפרטיותם של הנשים והגברים שצולמו על ידם ברשות היחיד, במצבים אינטימיים ובעירום ללא ידיעתם ובניגוד להסכמתם; הכינו את הצילומים לצורכי פרסום, בכך שהציעו אותם למכירה וכן האזינו האזנת סתר אסורה לאנשים ללא היתר כדין".

"רמסו פרטיות ברגל גסה"

בנוסף, על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים קשר להונות קורבנות תמימים ובמסגרת זו, רכשו כ-100 יחידות של אוזניות מזויפות הנחזות ככאלה שיוצרו על ידי חברת "אפל", פתחו עמוד בפייסבוק, פרסמו את האוזניות למכירה, נפגשו עם הלקוחות וקיבלו בעבור כ-100 אוזניות מזויפות במרמה סך כולל של 78,000 שקלים. בהמשך, סחט סוויסה את בן דרור באיומים, על מנת להניעו לשלם לו סכומי כסף רבים, וזאת על רקע חשדו כי גונב ממנו כספים שקיבל עבור מכירת האוזניות המזויפות.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם ובבקשת המעצר צוין כי הנאשמים רמסו ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות רבות של קורבנות, בכך שפלשו שלא כדין, באופן שיטתי, למרחבים אשר הינם מרחבים מובהקים של צנעת הפרט ופגעו בהם פגיעה אנושה, עת תיעודו את הקורבנות בעירום ובעת עשיית צרכיהם, ללא ידיעתם והסכמתם, לשם סיפוק יצרם ובכוונה להרוויח כסף.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות