20 שנות מאסר לנהג שדרס למוות את הרצל בוסתני

מוחמד לולו, שוהה בלתי חוקי בן 39, הודה והורשע ברצח באדישות של בוסתני ז"ל בן ה-73 לפני כשנה בחולון. לאחר התאונה נמלט הנאשם מזירת האירוע
גילי סיוון-כהן |
ניידת משטרה זירה ?????? ??? ???? ??? ??? ????? ???? ?????

בית המשפט המחוזי בת"א גזר עונש של 20 שנות מאסר בפועל על שוהה בלתי חוקי מוחמד לולו, בן 39, שהודה והורשע ברצח באדישות אגב נהיגה של הרצל בוסתני ז"ל בן 73 לפני כשנה בחולון. בנוסף, השית בית המשפט על הנאשם לשלם פיצוי למשפחת המנוח בסך של 150 אלף שקלים.

הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירה של רצח באדישות בנסיבות של נהיגה, הפקרה, ריבוי עבירות של סיכון חיי אדם ועבירות נוספות. בהתאם לכתב האישום המתוקן לפני קצת יותר משנה נכנס הנאשם שלא כדין מרמאללה לישראל, גנב רכב בחולון ונמלט משוטרים, והכל כשהוא נוהג ללא רישיון שמעולם לא הוציא. תוך כדי הימלטותו עם הרכב הגנוב, פגע הנאשם בשתי ניידות משטרה וברכבים שחנו בסמוך.

בלי להושיט עזרה

הנאשם המשיך, פגע בהרצל בוסתני ז"ל בן 73, והביא למותו. מיד לאחר הפגיעה, יצא הנאשם מהרכב ונמלט מהמקום רגלית, מבלי לעמוד על תוצאות התאונה, תוך שהוא מותיר את המנוח לכוד מתחת לרכב ומבלי להושיט לו עזרה.

בית המשפט ציין בגזר הדין שלא די שהנאשם נכנס לישראל שלא כדין; לא די שהנאשם קשר קשר לביצוע פשע (גניבת רכב); לא די שהנאשם גנב בסופו של דבר רכב; לא די שהנאשם נהג ברכב ללא רישיון (וכמי שמעולם לא החזיק ברישיון נהיגה) ובלא ביטוח; לא די שהנאשם נמלט ממרדף משטרתי בנהיגה פראית ומסוכנת.

לפי ביהמ"ש, לא די שהנאשם פגע ברכבים אחרים וגרם לנזק לרכוש במזיד במנוסתו; לא די הנאשם פגע בקטנוע בו רכב המנוח, הנאשם גם נמלט מהזירה תוך שהוא מותיר את המנוח שהוא לכוד מתחת לרכב. "נסיבות עניינו חמורות במיוחד".

"הנזקים שגרם הנאשם קשים", נכתב עוד. "מותו הטראגי של המנוח גרם נזק רב לבני משפחת המנוח שנאלצת להתמודד עם מותו טרם עת, ובאופן האלים בו מצא את מותו… יש לדחות בשתי ידיים את טענתו של הנאשם כי הוא נמלט מהמשטרה בעודו חושש לחייו כי לא יכול היה לדעת כי המדובר בשוטרים ואילולא הירי שבוצע לעברו, הרי התוצאה הטראגית הייתה נמנעת; מדובר בטענה מקוממת שטוב היה לולא נטענה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות