הסועדת נפטרה מתגובה אלרגית – בעל המסעדה נאשם בגרימת מוות ברשלנות

ניר רחמים, בעליה של מסעדה בראש פינה, נאשם בביהמ"ש השלום בקרית שמונה, בגרימת מותה ברשלנות של אושר דרעי ז"ל, כתוצאה מתגובה אלרגית לחלב
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בקרית שמונה הוגש כתב אישום נגד ניר רחמים בעלים של מסעדה בראש פינה שנאשם בגרימת מוות ברשלנות.

על פי כתב האישום לפני כ-3 שנים הגיעה למסעדה בשרית כשרה בראש פינה אושר דרעי ז"ל וחברתה, אושר הייתה אלרגית בצורה מסכנת חיים לחלב ולמוצריו. אושר וחברתה הזמינו תחילה מנות בשריות, ובתום הסעודה הזמינו קינוח.

לאחר שהנאשם הבין שהגלידה, אשר מוגשת כחלק מהקינוח, נגמרה. שלח הנאשם את העובד א. קטין, אשר החל לעבוד במסעדה מספר ימים קודם לכן, אל סופרמרקט הסמוך למסעדה, לרכוש קופסאות של גלידה פרווה.

טיפול מוטעה בבית החולים

העובד רכש בשגגה גלידה חלבית, שב אל המסעדה והניח אותן במקרר. הנאשם לא ערך כל בירור לגבי קופסאות הגלידה שנקנו והוכנסו למסעדה ע"י העובד ולא וידא שהגלידה שנקנתה – הייתה גלידת 'פרווה'. כעבור זמן קצר, הוציא טבח המסעדה את הגלידה מהמקרר, והוסיף אותה בצלחת הקינוח שהוגשה לאושר.

אושר טעמה מן הקינוח, חשה מיד בהתקף אלרגי מתפרץ כתוצאה מהיחשפותה לחלב ופינתה עצמה אל בית חולים "זיו" בצפת. אושר טופלה ע"י רופא המיון בבית החולים באופן מוטעה, מיד לאחר מכן התמוטטה אושר בבית החולים ולאחר זמן קצר נפטרה כתוצאה מתגובה אלרגית חריפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות