הסיבה החריגה לתגרה ב"רמי לוי"

כתב אישום שהוגש נגד תושב ירושלים בן 39, מייחס לו תקיפה של קופאי בסופר במרכז "ישפרו" במודיעין, משום שהעובד סירב לגעת באלכוהול מסיבות דתיות
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לא פעם אנחנו שומעים ויכוחים בסופר על עניינים של מה בכך, אבל הסיפור שהסתיים בכתב אישום נגד תושב ירושלים, בן 39, עולה על כולם, כאשר התפתחה תגרה בסופר "רמי לוי" במרכז "ישפרו" בעיר מודיעין, בעקבות סירובו של הקופאי לגעת בבירה שהלקוח קנה בשל דתו.

על פי כתב האישום, הנאשם ניגש לקופה בה עבד המתלונן, וביקש לרכוש מוצרים שונים וביניהם בירות, ובין השניים נתגלע ויכוח, על רקע סירובו של המתלונן לגעת בבירות בשל דתו. בעקבות כך הנאשם הסתובב למתלונן ולקופה והחל ללכת לכיוון הקופה הראשית.

המשפט צפוי להתחיל בקרוב

הקופאי, יצא מאזור הקופה בה עבד, התקרב לעבר הנאשם ודחף אותו באמצעות שתי ידיו, וכן הניף את ידו אל עבר הנאשם פעם נוספת.

בתגובה לכך, דחף הנאשם את המתלונן מספר פעמים בחוזקה עד שנפל על הרצפה והנאשם רכן מעל המתלונן, עד שהנאשם הורחק על ידי עוברי אורח.

״במעשיו, השתתף הנאשם שלא כדין בתגרה במקום ציבורי״, נכתב בכתב האישום ומשפטו יחל בזמן הקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות