אישום: בן 22 מב"ש נאשם בעבירות מין בילדה בת 8

ראשד אלעואודה נאשם כי ביצע עבירות מין במשך שנתיים בילדה, שעם הוריה היה מיודד ואף איים ש"ירצח אותה" אם תגלה למישהו על מעשיו
אייל חן |
תנאים למתן צו אימוץ – אימוץ ילדים
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד ראשד אלעואודה, בן 22, מבאר שבע, לאחר שבמשך כשנתיים ביצע עבירות מין חמורות בילדה בת 8. אלעואודה היה חבר של הורי הילדה והמעשים בוצעו בביתם.

על פי כתב האישום, במספר רב של מקרים ביצע אלעואודה מעשים מגונים ואנס ילדה בת 8, אותה הכיר על רקע יחסי חברות עם הוריה. באחד המקרים, כאשר הקטינה הייתה בכיתה ב', ראה אותה אלעואודה בדרכה להיפגש עם חברה. הוא ניגש אליה, אחז בידה בכוח, ולמרות התנגדותה לקח אותה לאחד הבניינים באזור. שם הפשיט אותה, נגע בה באיברי מינה, כאשר ניסתה הקטינה לברוח תפס אותה בכוח השכיב אותה עליו ואנס אותה.

"אם תצעקי, תמותי"

במקרה אחר, הגיע אלעואודה לבקר בבית הוריה של הקטינה. במהלך הביקור נכנס לחדרה מספר פעמים, הרים את חולצתה ונגע בחזה שלה. כאשר ניסתה הקטינה לצעוק, הזהיר אותה אלעואודה. בחלק מהמקרים איים אלעואודה על הקטינה שאם תצעק, "ירצח אותה".

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל, צויין כי: "המשיב ביצע עבירות מין חמורות כלפי קטינה שהייתה רכה בשנים, במשך כשנתיים לערך, באופן שיטתי החל משהייתה כבת 8". לאלעואודה יוחסו עבירות של אינוס, מעשים מגונים בקטינה ואיומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות