בניסיון לברוח מהמשטרה: גנב הרכב התנגש במכוניות ופצע 3 בני אדם

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד החשוד, שוהה בלתי חוקי כבן 17, שגרם לתאונת דרכים קשה בבני ברק בניסיון לברוח מכוחות הביטחון
דניאל בן חמו |
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 20/4/24 בשעה 03:25 לפנות בוקר על גניבת רכב מרחוב פני הגבעה ברמת גן.

שוטרי תחנת רמת גן-בני ברק החלו בסריקות והבחינו ברכב ברחוב ששת הימים בבני ברק. החשוד שנהג ברכב לא נשמע להוראות השוטרים והמשיך בהימלטות, תוך נסיעה פרועה וסיכון משתמשי הדרך.

השוטרים חתרו למגע, המשיכו במרדף אחר החשוד, תוך פריסת מחסומים על רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. החשוד המשיך בנהיגה פרועה עד הגיעו לצומת הרחובות ז'בוטינסקי- החלוצים בבני ברק, שם התנגש במונית שירות ורכב פרטי ואיבד שליטה על הרכב.

3 פצועים, 6 רכבים ניזוקו

כתוצאה מתאונת הדרכים שביצע החשוד, נפגעו שלושה אזרחים, בניהם, אישה עם שברים בחוליות הצוואר, גבר עם פגיעה וחתך בלסת. בנוסף נפגעו שישה כלי רכב ועמוד חשמל שקרס.

השוטרים עצרו את החשוד הקטין, שוהה בלתי חוקי, בן 17, תושב שטחים והוא הועבר לחקירה.

עפ"י החקירה שהתנהלה במחלק פשעים בתחנת רמת גן-בני ברק החשוד הגיע לישראל מאזור חברון, כאשר הציעו לו "עבודה" תמורת כ-400 שקל. בהמשך לכך, גנב את הרכב והחל בנסיעה עד שביצע את התאונה.

עם סיומה של חקירה, הוגש כתב אישום נגד החשוד ע"י פרקליטות מחוז ת"א, בגין כניסה לישראל בניגוד לחוק, פריצה וגניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח, מעשי פזיזות ורשלנות, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד ברכב והיזק בזדון וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות