תיעוד: גנבי רכב נתפסו על חם

שוטרי תחנת מסובים עצרו שני חשודים בגניבת אופנוע מיהוד ובתום חקירה מהירה הוגש כתב אישום בעניינם של גנבי רכב. המדינה מבקשת להותירם במעצר עד תום ההליכים
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

שוטרי תחנת מסובים עצרו שני חשודים בגניבת אופנוע מיהוד. בתום חקירה מהירה הוגש כתב אישום בעניינם. במקביל לכתב האישום מבקשת המשטרה להשאיר את הנאשמים במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

במשטרת ישראל התקבל בשבוע שעבר דיווח לפנות בוקר על שני חשודים שניסו לגנוב אופנוע ברחוב משה דיין ביהוד ונמלטו מהמקום

שוטרי יח' שיטור עירוני יהוד הגיעו למקום במהירות והחלו בסריקות נרחבות שבמהלכן איתרו את חשוד ברכב בכביש 461.

בתוך כך, שוטרי הסיור והבילוש המשיכו בסריקות שבמהלכן איתרו את החשוד השני (קטין) ברחוב מנחם בגין ביהוד. במהלך חיפוש נתפסה סכין ברשות החשוד.

בקשת מעצר

השוטרים עצרו את שני החשודים (17 ,19 מאור יהודה) לחקירה בתחנת מסובים בגין ניסיון גניבת אופנוע שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

עפ"י החקירה, שני החשודים הגיעו יחד למקום, הניעו את האופנוע באמצעות מחבר חשמלי ומיד לאחר מכן, הקטין עלה על האופנוע והחל בנסיעה. לאחר שהמודיע רדף אחר החשוד, זרק הקטין את האופנוע ונמלט מהחניון.

עם סיומה של חקירה מהירה בתחנת מסובים, הגישה אתמול יח' התביעות של משטרת מחוז ת"א, כתב אישום נגד החשודים בעבירות של קשירת קשר לעשות פשע, החזקת כלי פריצה לרכב, גניבת רכב, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.


עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות