הוארך מעצר אב הבית החשוד בתיעוד נשים בשירותי מכללה

ביהמ"ש השלום בת"א האריך ב-3 ימים נוספים את מעצרו של חאלד דמראני, עובד במכללת תל אביב יפו שלפי החשד התקין מצלמה בשירותי הנשים
דניאל בן חמו |
מעצר, ארכיון

בית משפט השלום בתל אביב, האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרו של חאלד דמראני, אב הבית ממכללת תל אביב יפו, אשר על פי החשד התקין מצלמה שעוברת עם כבל מהמשרד שלו דרך חור לשירותי הנשים שצמודים למשרדו. אב הבית טען בחקירתו שהמצלמה שנתפסה משמשת אותו על מנת לתקן סתימות בצנרת בביתו.

כזכור, לפני כשבוע וחצי נכנסה סטודנטית לשירותים במכללה והבחינה במצלמה. כשהוא הבין שהבחינו בו הוא משך את המצלמה ויצא. לטענת המשטרה הוא היחידי שעבד תורן באותו יום והוא היחיד שהיה בחדר באותו זמן.

מאז שנעצר, המשטרה גבתה מספר עדויות מעובדים במקום, כולם העידו על התנהלות של החשוד כלפי המצלמה שהותקנה במקום. דמראני עצמו הכחיש את החשדות לגבי השימוש במצלמה וטען שהמצלמה נועדה כדי לתקן סתימה בצנרת בביתו.

בדיקת החומר שנתפס

כעת בבית המשפט אמר נציג המשטרה, רנ"ג משה פויסטרו שכרגע אין אינדיקציה להראות שבנות צולמו, אך יש חומרים ממוחשבים שתפסו בכדי לראות מה רואים ויש סרטונים המראים כיצד החשוד מונע מאדם אחר להיכנס למשרד, בעת שסטודנטית נכנסה לשירותים.

הסנגור ביקש מבית המשפט לשחרר את דמראני לביתו וציין כי מדובר באדם כבן 60, ללא עבר פלילי. "היום אנו נמצאים במצב שעדיין הם לא יכולים לטעון נגדו שהם יכולים להוכיח את העבירות החמורות. הם לא יכולים לטעון שהוא החזיק סרטונים אינטימיים או הקלטות של האזנת סתר", אמר הסנגור.

השופט אילן צור, שהאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים ציין בהחלטתו כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו ולא ניתן לערוך לפחות שתי פעולות אותן מבקשת המשטרה לבצע, אלא בשעה שהחשוד נתון במעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות