אישה נאשמת בתקיפת בן הזוג – "הוא כל הזמן אומר לי לנקות"

לפי כתב האישום, לאישה נמאס מההוראות של בן זוגה לנקות את הבית ולצאת לטייל עם הכלב, ולכן תקפה אותו, שברה עליו מגב וגרמה לחבלה בראשו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לתושבת רחובות, בת 59, נמאס ההוראות שבן הזוג שלה נותן לה לנקות את הבית ולרדת עם הכלב, ובאחת הפעמים, כך עולה מכתב האישום שהוגש נגדה בימים האחרונים תקפה אותה בכך ששברה עליו מגב.

על פי כתב האישום, הנאשמת מתגוררת עם בן זוגה בביתם בשפלה, באחד הימים הוא חזר ממסיבה שיכור והתעורר בשעה שש בבוקר והחל לצעוק על אשתו ואמא שלה שיקומו ויסדרו את הבית, הנאשמת שקמה משנתה החלה לסדר את הבית תוך שהבן הזוג ממשיך לצעוק עליה ולנופף בידיו. כעבור שעה קלה הוא ניגש אליה שוב והחל לצעוק עליה שתוריד את הכלב לטיול.

כאן הגיע רגע השבירה והנאשמת לקחה את המגב והכתה את בן הזוג בחוזקה בראשו עד אשר נשבר המגב. כתוצאה ממעשיה נגרמה למתלונן חבלה בראשו והוא הובהל לבית החולים שם עבר טיפול ותפירה של הפצע. כאמור כעת הוגש נגדה כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש של בן זוג. המשפט עצמו יחל בשבועות הקרובים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות