המשטרה נגד הכנופיות מיפו – הוסרו מצלמות אבטחה

במסגרת מאבק המשטרה בפשיעה פשטו כוחות גדולים שלה על מתחם מגורים הממוקם בפרדס דכה ביפו השייך לכנופיית פשע לכאורה
רונן לוי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

פעילות משטרתית נגד כנופיות עבריינים בפרדס דכה יפו הובילה להסרת 24 מצלמות אבטחה ותפיסת אקדח ותחמושת.

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בפשיעה פשטו הבוקר (יום ה') כוחות גדולים של משטרה על מתחם מגורים הממוקם בפרדס דכה ביפו השייך לכנופיית פשע לכאורה. עפ"י החשד, הכנופייה המורכבת מבני משפחה המעורבים במאבקי אלימות בקרב גורמים עבריינים, הפעילו "כספומט" למכירת סמים, וזאת בנוסף להשתלטות על קרקעות ובנייה בלתי חוקית.

במהלך החיפושים, נתפס אקדח גלוק עם מחסנית ותחמושת ,סמים מסוג קוקאין וכ-10 אלף שקלים במזומן. בנוסף, בוצעה הריסה של חציצה בלתי חוקיים, שנבנתה במתחם במטרה להסוות את הפעילות הפלילית המתבצעת במקום. כמו כן, הוסרו 24 מצלמות אבטחה שהותקנו ע"י בני המשפחה במרחב הציבורי. מצלמות אלה אשר שידרו און ליין לחדר בקרה עם מסכי טלוויזיה בתוך המתחם, שימשו עפ"י החשד את העבריינים, לטובת שליטה ויזואלית על הרחוב והבאים אליו מסביב למתחם.

כאמור, 3 החשודים תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו בחשד להחזקת אמל"ח והחזקת סמים מסוכנים מסוג קוקאין, בתום החיפושים הועברו לחקירה במשטרת יפו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות