קרב במטבח: מנהל קייטרינג נאשם בתקיפת השף תום לוי

ויכוח סוער בין מנהל המטבח לבין השף המוכר, על רקע הכנות המנות, הסתיים בתקיפה בריונית. כתב האישום שהוגש נגד התוקף מייחס לו עבירות אלימות
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

'קרבות במטבח' הם דבר ידוע ומוכר, אבל לפעמים הם עולים גם למקרי אלימות ואיומים, כך היה בין מנהל מטבח לבין השף המוכר תום לוי שהסתיים בתקיפתו של השף והגשת כתב אישום נגד מנהל המטבח תושב הרצליה, בן 37, בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח.

לפני כשבועיים התפתח ויכוח בתל אביב, בין מנהל מטבח בחברת קייטרינג לבין השף לוי, על רקע הערות השף על הגשת האוכל וזה אף דחף את השף ואמר לו 'אני לא עובד אצלך', 'אתה איש מת'. על פי כתב האישום, הנאשם בערב של אותו היום לאחר הויכוח במטבח, הגיע על אופנוע לבניין של השף, ארב לו בחניון תוך שהוא עוטה מסכת פורים על פניו.

"פורים שמח"

כאשר יצא השף לחניון, החשוד תקף אותו באמצעות הקסדה כאשר הכה מספר פעמים בפניו של הקורבן ובעט בגופו עד אשר נפל ואיבד את הכרתו, לאחר מכן החשוד נמלט תוך שצעק 'פורים שמח'. לאחר כ20 דקות החשוד חזר לחניון מכיוון שהטלפון שלו נפל על הרצפה תוך כדי התקיפה, כאשר ראה שהקורבן איתר את הטלפון, הניף את הקורבן באוויר והטיח אותו ברצפה והחל לחנוק ולדרוש את הטלפון חזרה. חטף את הטלפון ונמלט שוב.

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת יפו פתחו בחקירה ובפעולות לאיתור החשוד ועצרו אותו. כאמור, החשוד תושב הרצליה בן 37 שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בסיומה של החקירה הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות