השכנים ביקשו שקט – הדייר תקף

תושב תל אביב נאשם כי פרץ לדירת השכנה דרך החלון והיכה אותה באכזריות: "הטיח את ראשה בקיר, ורדף אחריה גם אחרי שהצליחה להימלט החוצה"
דנה לווינסקי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

תושב שכונת ארגזים בתל אביב לא אהב את העובדה שהשכנים שלו ביקשו ממנו בפתקים להחליש את המוזיקה ושיפסיק לשחרר את הכלבים שלו. בתגובה הוא נכנס לשכנתו דרך החלון והיכה אותה באכזריות. כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרת תל אביב דרום על חשוד שנכנס דרך החלון לביתה של שכנתו ותקף אות באכזריות עם קבלת הדיווח הגיעו השוטרים למקום ועצרו את החשוד בתקיפה, שכנה של המתלוננת בן 45.
מהחקירה עלה כי על רקע סכסוך שכנים, התפרץ הנאשם לביתה של הקורבן דרך החלון ותקף אותה בצורה ברוטלית, מתמשכת, תוך שימוש בחפצים שונים. התקיפה כללה הטחת ראשה בקיר ובמקרר, גם לאחר שהצליחה להימלט החוצה, רדף אחריה והמשיך לתקוף אותה.

כאמור, החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנה ובסיומה הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות